Aptauja: Par galvenajiem kritērijiem ātrās ēdināšanas vietu izvēlei Latvijas iedzīvotāji atzīst ēdiena garšu un pieeju apkalpošanā

Rīga, 28.nov., LETA. Izvēloties ātrās ēdināšanas vietu, Latvijas iedzīvotāji par galvenajiem kritērijiem atzīst ēdiena garšu, pieeju apkalpošanā un ēdiena pasniegšanu, noskaidrots Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas ķēdes "Hesburger" veiktajā Latvijas iedzīvotāju aptaujā par ēšanas paradumiem un ātrās ēdināšanas nozares tendencēm.

Kā svarīgāko respondenti norādījuši ēdiena garšu - to atzīmēja 93% aptaujāto -, pareizu ēdiena pasniegšanu - 92% -, personīgu pieeju apkalpošanā - 89% -, izejvielu kvalitāti - 89% -, bet pieejamas cenas - 87%.

Izvērtējot iemeslus, kādēļ Latvijas iedzīvotāji izvēlas apmeklēt ātrās ēdināšanas vietas, par biežāko norādīts pēkšņs izsalkums - 64% -, laika pavadīšana ar draugiem - 23% - un kopīgas maltītes ar ģimeni, kas, salīdzinot ar pagājušo gadu, atzīts par vienu no trim galvenajiem iemesliem.

Aptauja veikta elektroniski šī gada rudenī, to veica "Hesburger" sadarbībā ar pētījumu centru "Socio Uuringukeskus". Aptaujā piedalījās 1001 dalībnieks vecumā no 15 līdz 49 gadiem.

Jau vēstīts, ka ķēdes "Hesburger" pārdošanas apjoms Latvijā 2015.gada pirmajā pusē pieaudzis par 4,6%, salīdzinot ar tādu pašu periodu 2014.gadā, aģentūru LETA informēja "Hesburger" attīstības direktore Baltijas valstīs Ieva Salmela.

"Hesburger" pārdošanas apjoms Baltijas tirgū 2014.gadā, salīdzinot ar 2013.gadu, pieaudzis par 7,4%, sasniedzot 48 miljonus eiro. No tiem 17,5 miljoni bija Latvijā, 11,9 miljoni - Lietuvā, savukārt Igaunijas tirgū - 18,6 miljoni eiro.

Kopumā ar zīmolu "Hesburger" darbojas vairāk nekā 400 struktūrvienības Somijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Krievijā un Turcijā. "Hesburger" darbinieku skaits pārsniedz 6700.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, ķēdi "Hesburger" Latvijā pārvalda 36 uzņēmumi, kas pieder SIA "Rigaburger". Savukārt "Rigaburger" pilnībā pieder Somijas kompānijai "Hes-Pro (Finland) Oy".