Digitālās aģentūras "Wrong Digital" apgrozījums pērn sarucis par 16%

Rīga, 8.nov., LETA. Digitālā aģentūra "Wrong Digital" pagājušajā gadā strādāja ar 353 228 eiro apgrozījumu, kas ir par 16% mazāk nekā gadu iepriekš, un nopelnījusi 649 eiro, kas ir par 21,7% mazāk nekā gadu iepriekš, liecina "Firmas.lv" informācija.

Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmums aizvadītajā gadā izstrādājis dažādas programmatūras, reklāmas banerus izvietošanai internetā, nodrošināja klientu pārstāvniecību sociālajos tīklos un interneta meklēšanas sistēmās. Uzņēmums paplašināja pakalpojumu klāstu, piedāvājot klientiem izveidot mobilās aplikācijas, video un foto pakalpojumus, kā arī 3D animācijas.

Tāpat uzņēmums pērn vēl mērķtiecīgāk izvērsa savu darbību uz ārvalstu tirgiem un izstrādāja dažādus risinājumus Vācijas, Krievijas un ASV tirgiem. 2016.gadā kompānija plāno turpināt sniegt programmatūru, rakstveida, vizuālās komunikācijas un reklāmas izvietošanas pakalpojumus saviem klientiem.

Pērnā gada peļņu kompānija plāno novirzīt uzņēmuma attīstībai.

2016.gadā kompānija plāno strādāt vēl mērķtiecīgāk uz ārvalstu tirgiem.

"Wrong Digital" darbības veids ir reklāmas pakalpojumu sniegšana, komunikācijas nodrošināšana interneta vidē, programmatūras izstrāde reklāmas vajadzībām, pētījumu un aptauju veikšana, mediju iegāde, dažādu dizaina darbu veikšana un citi pasākumi.

SIA "Wrong Digital" dibināta 2011.gadā, tās pamatkapitāls ir 2000 latu (2845 eiro). Uzņēmuma 100% daļu īpašniece ir SIA "Taivas".