Reklāmas aģentūras "MMS Communications Latvia" apgrozījums pērn saruka par 6,1%; gadu noslēdz ar peļņu

Rīga, 21.sept., LETA. Reklāmas aģentūras "MMS Communications Latvia" apgrozījums pagājušajā gadā bija 6,428 miljoni eiro, kas ir par 6,1% mazāk nekā gadu iepriekš, taču kompānija strādāja ar peļņu 201 049 eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina "Firmas.lv" publiskotais gada pārskats.

Uzņēmuma finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "MMS Communications Latvia" apgrozījuma kritums 2015.gadā saistīts ar izmaiņām globālo klientu portfelī. Vienlaikus kompānijas finanšu rezultātus pozitīvi ietekmējusi 2014.gadā pabeigtā izmaksu optimizācijas programma, kuras mērķis bija sabalansēt izmaksu bāzi ar straujajām izmaiņām globālo klientu portfelī.

Tāpat pagājušajā gadā kompānija turpināja attīstīt jaunus servisus un produktus. Pateicoties veiksmīgai darbībai vietējos un reģionālajos konkursos, pērn piesaistīti arī jauni klienti, no kuriem apmēra ziņā nozīmīgākie bija "SCA Hygiene Products" un "Latvenergo". No līdzšinējiem klientiem nozīmīgākā sadarbība bija ar "Samsung Electronic Baltics" un "Nestle Baltics".

"Ņemot vērā to, ka Latvijas reklāmas tirgus uzrāda nelielus pieauguma tempus, 2016.gadā uzņēmums plāno koncentrēties uz kvalitatīvu un efektīvu sadarbību ar esošajiem klientiem un jaunu funkciju attīstīšanu digitālo projektu pakalpojumu jomā," norāda kompānijas vadība.

"MMS Communications Latvia" 2014.gadā strādāja ar 6,844 miljonu eiro apgrozījumu un 274 513 eiro zaudējumiem.

Kompānija ir reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 28 457 eiro. "MMS Communications Latvia" pieder Nīderlandes kompānijai "Publicis Groupe Holdings B.V.".