Reklāmas aģentūras "Creative Media Services" apgrozījums pērn pieauga par 12,8%

Rīga, 16.sept., LETA. Reklāmas aģentūra "Creative Media Services" pērn strādāja ar 12,008 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12,8% vairāk nekā 2014.gadā, bet uzņēmuma peļņa samazinājās vairākkārt un bija 6633 eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotais uzņēmuma finanšu pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā norādīts, ka pērn liels darbs ieguldīts darba procesu optimizācijā un pilnveidošanā, kas ļāva uzlabot klientu servisu.

Tāpat "Creative Media Services" norāda, ka aģentūras turpmākie attīstības mērķi ir vērsti uz maksimālu klienta biznesa nepieciešamību nodrošināšanu, lai kļūtu par klienta partneri, nevis tikai konkrēta darba veicēju. "Kā prioritāti savu pozīciju stiprināšanai un biznesa mērķu realizēšanai esam nozīmējuši aģentūras radošā potenciāla un kapacitātes vairošanas turpināšanu," uzsver kompānijas vadība.

2015.gadā kompānija turpināja veiksmīgu sadarbību ar pašreizējiem klientiem un tādējādi saglabāja visus klientus arī 2016.gadā. Tāpat, izvērtējot tirgus tendences, uzņēmums vairāk sāka pievērst uzmanību jauniem risinājumiem internetā, kā arī plaši attīstīja un pilnveidoja klientu sociālās kampaņas.

Kompānijas vadība norāda, ka "Creative Media Services" uzdevums ir palielināt savu tirgus daļu reklāmas nozarē, piesaistot jaunus klientus, piedāvājot jaunus un radošus risinājumus.

2014.gadā uzņēmums strādāja ar 10,721 miljona eiro apgrozījumu un 126 427 eiro peļņu.

"Creative Media Services" strādā kā mediju reklāmas aģentūra, kas piedāvā plaša spektra mediju reklāmas pakalpojumus. Uzņēmums ir dibināts 1997.gadā, un kompānijas pamatkapitāls ir 2840 eiro. "Creative Media Services" pieder Ievai Landorfai (80%) un Rimantam Liepiņam (20%).