Rīga, 16.sept., LETA. Specializēto dzērienu veikalu ķēdē "Latvijas balzams veikali" vidējais pirkums jaunajos modernizētajos tīkla veikalos šovasar salīdzinājumā ar iepriekšējo vasaru pieaudzis par 5%, aģentūru LETA informēja uzņēmuma Mārketinga nodaļas vadītāja Laura Sarkanābola.
Šajā pieaugumā lielāko pienesumu devuši ārzemnieki, kuri visvairāk pirkuši balzamu, kamēr vietējie pircēji - dzirkstošo vīnu un citus vieglos dzērienus.
Vecrīgas veikalu pārdevēju un pircēju aptaujas rezultāti apstiprina, ka visbiežāk veikalos iegriežas tūristi, kas veido aptuveni 70% no visiem pircējiem. Šovasar visvairāk tūristu bijis no Polijas, Krievijas, Skandināvijas un Vācijas. Populārākā tūristu izvēle ir pašmāju klasiskais "Rīgas Melnais balzams" un citi vietējie ražojumi un suvenīri. Tūristi no Āzijas valstīm veikalos iegriežas pēc ūdens un citiem bezalkoholiskajiem dzērieniem. Savukārt vietējie iedzīvotāji visbiežāk pērk dažādu veidu vīnus un alkoholiskos kokteiļus.
Pārdošanu vasaras mēnešos veicinājušas arī apmeklētāju grupām organizētās dzērienu degustācijas "premium" koncepcijas veikalos. Kā liecina pārdevēju pieredze, nogaršojot iepriekš nebaudītus pašmāju ražotos dzērienus, aptuveni 90% gadījumu viesi veic pirkumu.
Kā norādīja Sarkanābola, mainoties dzērienu patēriņa modei, vietējie iedzīvotāji gada siltajos mēnešos dod priekšroku vīniem - arī šovasar vīnu un dzirkstošo vīnu pārdošana uzrādījusi 10% pieaugumu, salīdzinot ar pagājušā gada vasaras mēnešiem. Sekojot pieprasījumam, pēdējo gadu laikā veikalu vīna sortiments ir būtiski paplašinājies, piedāvājot jau vairāk nekā 400 dažādus vīnus un dzirkstošos vīnus.
Kā ziņots, uzņēmums kopš 2014.gada veikalu tīkla modernizācijā ieguldījis vairāk nekā 280 000 eiro, atjaunot ne tikai fasādes un veicot iekštelpu remontus, bet arī veidojot ērtāku un modernāku iepirkšanās vidi.
"Latvijas balzams veikalu" specializēto tīklu patlaban veido 45 veikali, no kuriem četri ir "premium" koncepcijas veikali.
Kā ziņots, "Latvijas balzams veikalu" īpašnieks ir SIA "Bravo". Saskaņā ar "Firmas.lv" informāciju uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 10,16 miljoni eiro salīdzinājumā ar 10,97 miljoniem iepriekšējā gadā, bet zaudējumi - 13,65 miljoni salīdzinājumā ar 7673 eiro peļņu 2014.gadā.
"Latvijas balzams veikali" kopš 2014.gada oktobra iekļauti holdinga kompānijā "Amber Beverage Group", kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai "SPI Group" apvienojot Baltijas uzņēmumus - "Latvijas balzamu", dzērienu izplatītājus "SPI Distribution Latvia", "SPI Distribution Estonia", "Bennet Distributors" un "Darija" Lietuvā.
"Latvijas balzams veikalu" modernizētajos veikalos vidējais pirkums audzis par 5%
LETA 16.09.2016
Aviācijas degvielas piegādātāja "Rixjet" apgrozījums pērn pieaudzis par 4,6%
LETA 26.04.2024
Rīga, 26.apr., LETA. Aviācijas degvielas piegādātāja SIA "Rixjet" apgrozījums pērn bija 65,903 miljoni eiro, kas ir par 4,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi bija 1,283 miljoni eiro pretēji peļņai gadu iepriekš, liecina informācija
...
Apgabaltiesa uzņēmēja Trubko krimināllietu par 2,1 miljona eiro kukuļa piedāvāšanu turpinās skatīt oktobrī
LETA 26.04.2024
Rīga, 26.apr., LETA. Krimināllietu, kurā par 2,1 miljona eiro kukuļa piedāvāšanu Rīgas domes "Par/Progresīvie" frakcijas vadītājam Mārtiņam Kossovičam apsūdzēts AS "Rīgas namu apsaimniekotājs" valdes priekšsēdētājs Igors Trubko, Rīgas apgabaltiesa pl
...
Sākta Latvijas līzinga devēju asociācijas likvidācija
LETA 26.04.2024
Rīga, 26.apr., LETA. Sākta Latvijas līzinga devēju asociācijas likvidācija, liecina "Firmas.lv" informācija.
Likvidācijas process sākts 25.aprīlī, pamatojoties uz 8.aprīļa asociācijas biedru kopsapulces lēmumu.
Par asociācijas likvidatoru iecelts l
...