Tūrisma aģentūras "CWT Latvia" apgrozījums pērn pieaug par 12,7%

Rīga, 7.sept., LETA. Tūrisma aģentūra "CWT Latvia" pērn strādāja ar 8,562 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pērn pieauga par 44,4% un bija 70 781 tūkstotis eiro, liecina datubāzē "Firmas.lv" publiskotais uzņēmuma finanšu pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā sacīts, ka pērn svarīgākie ekonomiskās attīstības pasākumi bija veltīti starptautiskajai sadarbībai, jaunu tirgu apgūšanai, iekšzemes tirgus izpētei, jaunu klientu un piegādātāju piesaistīšanai, kā arī automatizācijas pilnveidošanai un izmaksu samazināšanai.

Tostarp "CWT Latvia" savu tālāko attīstību saista ar tirgus daļas saglabāšanu un jaunas tirgus daļas apgūšanu izejošajam un uzņemošajam tūrismam, kā arī uzņēmums plāno koncentrēties uz jaunu klientu piesaistīšanu darījumu braucienu, atpūtas ceļojumu un konferenču apkalpošanas jomā. Tāpat plānots pilnveidot automatizāciju, ieviešot uzlabotu aviobiļešu uzskaites un apstrādes programmu.

Uzņēmuma darbības uzmanības centrā ir pastāvīga izmaksu samazināšana un darbinieku efektivitātes palielināšana, pilnīgākas automatizācijas ieviešana, kā arī telpu īres un citu izdevumu optimizēšana.

2014.gadā "CWT Latvia" strādāja ar 7,594 miljonu eiro apgrozījumu un 49 004 eiro peļņu.

"CWT Latvia" ir dibināts 1992.gadā, un tas nodarbojas ar aviobiļešu pārdošanu starptautiskajiem reisiem, tūrisma pakalpojumu pārdošanu Latvijā un ārzemēs, kā arī konferenču un semināru organizēšanu un apkalpošanu. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 28,7 tūkstoši eiro, un tas pilnībā pieder Igaunijas kompānijai "CWT Estonia".