"Mediju nams" izveidojis digitālu žurnālu "Sofa"

Rīga, 2.maijs, LETA. Preses izdevējs "Mediju nams" izveidojis digitālu žurnālu ar lietotāja personalizētu saturu "Sofa", aģentūru LETA informē uzņēmuma pārstāvji.

Kā vēsta uzņēmumā, digitālais žurnāls mobilās lietotnes veidā pieejams bezmaksas lejupielādēm "App Store" un "Google Play". Žurnālu var šķirstīt kā drukātu izdevumu, un tā saturs mainās gandrīz ikreiz, kad to atver, it kā būtu nodrukāts jauns numurs.

Žurnālā no dažādiem avotiem tiek apkopoti un piedāvāti dažādi aktuāli raksti 18 kategorijās. Lietotājs var atlasīt tikai saistošās tēmas, un "Sofa" izveidos katra personīgo digitālo žurnālu ar izvēlei atbilstošu saturu.

"Mēs domājam par cilvēku, kurš šajā dinamiskajā tehnoloģiju laikmetā vispirms ciena laiku, - žurnāls ļauj lietotājam būt kopā tikai ar sev interesējošo jomu," stāsta "Mediju nama" valdes priekšsēdētājs Armands Puče. "Programmatūra ir pielāgota īsta žurnāla sajūtām, jo rakstu lappuses var patiešām pāršķirt, kā tas notiek ar parastu papīru."

"Esam atvērti sadarbībai ar jebkura veida satura ražotājiem, piedāvājot digitālajā žurnālā "Sofa" tehnisko platformu viņu radošajiem izaicinājumiem un ambīcijām," piebilda Puče.

SIA "Mediju nams" ir viens no lielākajiem preses izdevējiem Latvijā, kas izdod laikrakstu "Neatkarīgā Rīta Avīze", nedēļas žurnālus "Māja" un "Vakara Ziņas", mēneša žurnālus "Sporta Avīze" un "Praktiskā Astroloģija", kā arī veido ziņu portālu "nra.lv" un darbojas foto ziņu jomā ar aģentūru "F/64PhotoAgency".

Koncerns SIA "Mediju nams" 2014.gadā strādājis ar peļņu 1 579 344 eiro, kas ir pieaugums salīdzinājumā ar 2013.gadu, kad uzņēmums strādāja ar 672 332 eiro zaudējumiem.

2014.gadā SIA "Mediju nams" strādāja ar apgrozījumu 2 326 559 eiro, kas ir samazinājums par aptuveni 9% salīdzinājumā ar 2013.gadu, kad uzņēmums strādāja ar 2 569 271 eiro apgrozījumu, liecina "Firmas.lv" informācija.