"Lotos Pharma" topošo māmiņu veselībai paredzēta produkta izstrādē investē 20 000 eiro

Rīga, 23.marts, LETA. SIA "AD Smart", kam pieder zīmols "Lotos Pharma", turpinot investīcijas jaunu un inovatīvu produktu izstrādē, pēc Latvijas Ginekologu un dzemdību speciālistu ekspertu darba grupas ieteikumiem ir izstrādājusi inovatīvu produktu "prePregnasan", kas radīts topošajām māmiņām pirmajā grūtniecības trimestrī un sievietēm, kuras vēl plāno mazuļa ieņemšanu, aģentūru LETA informē uzņēmumā.

Jaunais produkts satur tikai tos elementus, kas ir tiešām nepieciešami, gaidot un plānojot bērniņu, - augstvērtīgas dabas izejvielas, kurām piemīt uzlabota biopieejamība, tajos saglabājot provitamīnus, kofermentus un kofaktorus. Tā sastāvā ir augstsvērtīgi jūras fosfolipīdi, omega-3 taukskābes, folskābe, jods un D3 vitamīns.

"Lotos Pharma" vadītājs Kaspars Ivanovs, komentējot produkta izveidi, stāsta, ka arvien aktuālākas kļūst dažādas augļa patoloģijas, kuras iespējams novērst, sekojot līdzi grūtniecības gaitai un topošās māmiņas veselības rādītājiem.

"Ne vien visā grūtniecības periodā, bet arī, plānojot grūtniecību, ir būtiski uzņemt pašas nepieciešamākās uzturvielas, kas rūpējas gan par gaidāmā bērniņa, gan māmiņas veselību, lieki nepiesārņojot organismu ar vielām, kas patiesībā nemaz nav nepieciešamas, tāpēc sadarbībā ar nozares speciālistiem tika radīts "prePregnasan"," atzīmē Ivanovs.

"Lotos Pharma" ir SIA "AD Smart" kompānijas zīmols, kas dibināts 2013.gadā. Uzņēmums izstrādā unikālus dabiskos farmācijas produktus, to izveidē sadarbojoties ar vietējiem nozares speciālistiem - mediķiem, pētniekiem un Latvijas zinātnes institūcijām.

Kā liecina "Firmas.lv" dati, "AD Smart" 2014.gadā apgrozīja 564 909 eiro un nopelnīja 116 927 eiro. SIA "AD Smart" dibināta 2011.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2800 eiro. "AD Smart" īpašnieks ir Ivanovs.