"Hesburger" pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedzis 51 miljonu eiro; šogad Baltijā investēs septiņus miljonus

Rīga, 20.janv., LETA. Baltijas un Somijas ātrās ēdināšanas ķēdes "Hesburger" pārdošanas apjoms Baltijas tirgū pērn kopumā sasniedzis 51 miljonu eiro, savukārt šogad ķēdes attīstībā Baltijā plānots investēt septiņus miljonus, aģentūru LETA informē "Hesburger" attīstības direktore Baltijas valstīs Ieva Salmela. Kopumā "Hesburger" pārdošanas apjoms visās Baltijas valstīs pērn pieaudzis par 24,3%. Latvijā pārdošanas apjoms sasniedzis 18 miljonus eiro, Igaunijā - 19 miljonus eiro, savukārt Lietuvas tirgū - 14 miljonus eiro. Straujākais pārdošanas apjoma kāpums, salīdzinot ar 2014.gadu, bijis Lietuvā, veidojot 20% pieaugumu. Kopumā pagājušajā gadā "Hesburger" Baltijas valstīs atvēris desmit jaunas ēstuves - četras Igaunijā, četras Lietuvā un divas Latvijā. Salmela skaidro, ka galvenie iemesli pārdošanas apjoma kāpumam bijusi vairāku veiksmīgu kampaņu īstenošana un jaunu produktu ieviešana tirgū. Pagājušais gads "Hesburger" darbībai ir bijis veiksmīgs visās Baltijas valstīs. Šogad ķēde "Hesburger" plāno turpināt tīkla attīstību, atverot trīs jaunas ēstuves katrā Baltijas valstī. Plānots, ka kopējais investīciju apjoms jaunu vietu izveidē sasniegs septiņus miljonus eiro, no kuriem Latvijā plānots investēt divus miljonus eiro. Šobrīd Baltijā ir 124 "Hesburger" ēstuves, no kurām 43 atrodas Latvijā. Kopumā ar zīmolu "Hesburger" darbojas vairāk nekā 400 struktūrvienības Somijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Krievijā un Turcijā. "Hesburger" darbinieku skaits pārsniedz 6700. Kā liecina "Firmas.lv" informācija, ķēdi "Hesburger" Latvijā pārvalda 36 uzņēmumi, kas pieder SIA "Rigaburger". Savukārt "Rigaburger" pilnībā pieder Somijas kompānijai "Hes-Pro (Finland) Oy".