Reklāmas aģentūras "VIA Media" peļņa pērn pieaugusi 4,5 reizes

SIA "Reklāmas aģentūra "VIA Media"" peļņa pērn pieaugusi līdz 65 034 eiro, bet apgrozījums sasniedzis 4 708 735 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Aģentūras peļņa pērn, salīdzinot ar 2013.gadu, palielinājusies gandrīz 4,5 reizes, savukārt apgrozījums audzis par 10%.

2013.gadā "VIA Media" nopelnīja 14 560 eiro un apgrozīja 4 287 198 eiro.

Gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka pērn sabiedrības apgrozījums pieaudzis, pateicoties piesaistīto klientu reklāmas aktivitāšu pieaugumam. Pieaugušas sabiedrības pārdošanas izmaksas, kas saistītas ar reklāmas izdevumiem sabiedrības pakalpojumu reklamēšanai.

Sabiedrība veiksmīgi ir darbojusies Latvijas tirgū, savus pakalpojumus sniedzot arī starptautiskajām sabiedrībām/klientiem no Lietuvas, Igaunijas un citām valstīm, kā arī koordinējot vietējo klientu reklāmas kampaņas ārpus Latvijas - Lietuvā un Igaunijā.

Kopumā 2014.gadā uzņēmumā strādāja 20 darbinieki.

"VIA Media" 2015.gadā prognozē apgrozījuma pieaugumu, kas ir saistīts ar kopējā ekonomiskā stāvokļa uzlabošanos un jaunu klientu piesaisti.

Pārskata gada peļņu plānots sadalīt dividendēs.

"Reklāmas aģentūra "VIA Media"" sniedz reklāmas pakalpojumus - komunikācijas stratēģiju izstrādi, mediju plānošanu un pirkšanu, mediju tirgus datu analīzi un tirgus pētījumu veikšanu, organizēšanu un koordinēšanu, reklāmas dizainu izstrādi, pasākumu organizēšanu un citu ar reklāmu saistīto pakalpojumu sniegšanu.

"Reklāmas aģentūra "VIA Media"" pēdējos gados aktīvi iesaistījusies arī dažādu sabiedrisko pasūtījumu izpildē.

"Reklāmas aģentūra "VIA Media"" reģistrēta 1997.gadā, tās 100% daļas pieder Igaunijas kompānijai "Media Trading Group" OU, bet vienīgais valdes loceklis ir Ansis Štāls.