
Neskatoties uz traģiskajām Covid pandēmijas sekām, tas bija izšķirošs brīdis daudziem uzņēmumiem, it īpaši mūsu nozarē, jo tas burtiski vienas nakts laikā mainīja cilvēku uzvedību. Protams, mēs vairs neredzam tik strauju pieaugumu straumēšanas pakalpojumiem, kāds bija Covid pandēmijas laikā, bet šis ieradums ir palicis un turpinās. Cilvēkiem ir daudz izvēles iespēju. Pat tie, kuri iepriekš nedomāja izmantot straumēšanas vai video pēc pieprasījuma pakalpojumus, tagad arvien vairāk virzās uz tiem. Tajā pašā laikā viņi turpina skatīties lineāro televīziju. Pasaule ir kļuvusi tāda, kur šie abi formāti var pastāvēt līdzās un darboties kopā. Un tas ir tas, ko mēs vēlamies, jo mēs piedāvājam savu saturu visos kanālos. Izaugsmes "virsotne" vairs nav tāda, kāda tā bija agrāk, bet evolūcija turpinās. Šī kustība notiek pakāpeniski. Es domāju, ka mūsu pielāgošanās tendencēm ir balstīta saturā, proti, ir jāturpina radīt kvalitatīvs saturs un jāpiedāvā tas dažādos formātos un platformās, lai tas ir cilvēkiem ērti pieejams. Mēs joprojām gūstam labumu no šīs pieprasījuma pakalpojumu izaugsmes un no tā, ka tirgū ir vairāk straumēšanas partneru. Protams, tas ir tirgus ar augstu konkurenci, ir daudz dažādu straumēšanas pakalpojumu, arī vietējās platformas un vietējie pakalpojumu sniedzēji, kas veido savu saturu. Tas ir piesātināts tirgus, bet mums ir spēcīgs zīmols, un, manuprāt, ja saturs ir kvalitatīvs un saistošs, cilvēki to pieprasīs un skatīsies.