Latvijas biznesa gada pārskats

Latvijas biznesa gada pārskats 2024

Sabiedrisko attiecību nozarē turpinās integrētās komunikācijas dominance

Silvestrs Savickis ("LEAD. Korporatīvā komunikācija" valdes loceklis )

Šodien nav iedomājamas kampaņas, kurās klienti nesagaidītu vispusīgu komunikācijas instrumentu sintēzi, vai tās būtu mediju attiecības, iniciētā publicitāte vai digitālā komunikācija, tostarp sociālo mediju komunikācija, grafiskie, video un audio risinājumi, kā arī pasākumi un reklāmas laukumu un raidlaiku iegāde tradicionālajos un sociālajos medijos. Arvien skaidrāk ir saskatāma sabiedrisko attiecību uzņēmumu specializācija, kas salīdzinoši mazā Latvijas sabiedrisko attiecību tirgū, iepriekš nebija plaši novērota, piemēram, dažādības vadības un ilgtspējas jautājumos vai militārās un aizsardzības industrijas interešu pārstāvniecībā un citās jomās. Novērojams, ka arvien augstāk novērtētas tiek komunikācijas stratēģijas, kuru izstrāde balstās kvalitatīvos un akadēmiskos pētījumos balstītos datos, kas nozīmē, ka arvien biežāk organizācijas ir gatavas ieguldīt resursus padziļinātai problemātikas izpētei, kas vēlāk nes daudz kvalitatīvākus rezultātus.