"IPF Digital Latvia" apgrozījums pērn pieauga par 2,9%

Rīga, 10.maijs, LETA. Kreditēšanas un finanšu tehnoloģiju uzņēmuma SIA "IPF Digital Latvia", kas darbojas ar zīmoliem "Credit24" un "Creditea", apgrozījums pērn bija 22,591 miljoni eiro, kas ir par 2,9% vairāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma peļņa samazinājās divas reizes - līdz 2,694 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Vadības ziņojumā apgrozījuma pieaugums, galvenokārt, skaidrots ar uzņēmuma mārketinga aktivitātēm un kredītportfeļa kvalitātes uzlabojumiem.

Vadības ziņojumā teikts, ka "IPF Digital Latvia" pērn turpināja attīstīt kreditēšanu un, uzlabojot pakalpojumu un kredītportfeļa kvalitāti, tika veicināta gan jaunu klientu piesaiste, gan sadarbība ar esošajiem klientiem.

Pagājušā gadā sadarbībā ar mātes uzņēmumu "IPF Digital" tika turpināts virzīt tirgū mobilo aplikāciju, lai uzlabotu klientu pieredzi un piedāvātu inovatīvus risinājumus klientu apkalpošanai. Jaunu klientu piesaistei mārketinga investīcijas tika koncentrētas uz "Credit24" zīmola atpazīstamības veicināšanu.

"IPF Digital Latvia" sagaida mērenu nozares izaugsmi arī nākotnē un turpinās uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti, vienlaicīgi īstenojot piesardzīgu pieeju attiecībā uz savu aizdevumu izsniegšanu.

"IPF Digital Latvia" apgrozījums 2023.gadā bija 21,946 miljoni eiro un peļņa - 5,294 miljoni eiro.

Uzņēmums reģistrēts 2007.gadā un tā pamatkapitāls ir 425 000 eiro. "IPF Digital Latvia" īpašniece ir Igaunijā reģistrētā AS "IPF Digital".
Raksta pirmavots