Rīga, 26.jūn., LETA. Ēdienu un citu preču piegādātāja "Wolt" lietotnē turpmāk varēs veikt pasūtījumus no diviem netālu esošiem restorāniem vai veikaliem ar vienu piegādi, aģentūrai LETA pavēstīja kompānijā.
Sākotnēji jaunā funkcija būs pieejama 10% platformas lietotāju, pakāpeniski risinājumu piedāvājot aizvien vairāk Latvijas iedzīvotāju.
Kompānijā skaidro, ka pieprasījums pēc pasūtījumu apvienošanas vienā piegādē jau ilgāku laiku izskanējis no platformas lietotājiem, tāpēc jaunā risinājuma ieviešana ir loģisks platformas attīstības turpinājums.
Jau vēstīts, ka SIA "Wolt Latvija" 2022.gadā strādāja ar 5,085 miljonu eiro apgrozījumu un 390 597 eiro peļņu. Kompānijas 2023.gada finanšu rezultāti līdz šim nav publiskoti.
"Wolt Latvija" reģistrēta 2016.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas vienīgā īpašniece ir Somijas "Wolt Enterprises".
Turpmāk "Wolt" lietotnē varēs veikt pasūtījumus no diviem netālu esošiem uzņēmumiem ar vienu piegādi
LETA 26.06.2024
Konstrukciju sliktā tehniskā stāvokļa dēļ Bauskas slimnīcā uz laiku slēdz Terapijas un aprūpes nodaļu
LETA 23.12.2025
Rīga, 23. dec., LETA. Bauskas slimnīcas labā spārna otrā stāva pārseguma konstrukcijas ir sliktā tehniskā stāvoklī, tāpēc drošības nolūkos slimnīcā uz laiku slēgta Terapijas un aprūpes nodaļa, aģentūru LETA informēja slimnīcā.
Pirmdien, 22. decembrī
...
Veikala "LaTS" izveidē Hospitāļu ielā investē aptuveni 50 000 eiro
LETA 23.12.2025
Rīga, 23. dec., LETA. Veikala "LaTS" izveidē Rīgā, Hospitāļu ielā, investēti aptuveni 50 000 eiro, aģentūru LETA informēja "LaTS" pārvaldītāja SIA "Latvijas tirgotāju savienība".
"LaTS" veikalu tīkla komercdirektore Kitija Didžus norāda, ka jaunā ve
...
Izmeklēšanas nepilnību dēļ būvnieku karteļa lietu atgriež izskatīšanai apgabaltiesā
LETA 23.12.2025
Rīga, 23. dec., LETA. Augstākā tiesa (AT) ir atcēlusi Administratīvās apgabaltiesas spriedumu, ar kuru bija noraidīti būvniecības komercsabiedrību pieteikumi par Konkurences padomes (KP) lēmuma atcelšanu, un nodevusi lietu jaunai izskatīšanai Adminis
...