Rīga, 1.marts, LETA. No šodienas tālruņa līniju 8989, kas paredzēta, lai pieteiktos vakcīnai pret Covid-19, apkalpos 60 cilvēki, tādējādi sešas reizes palielinot tās jaudu, aģentūru LETA informēja Vakcinācijas projekta biroja pārstāve Agnese Strazda.
Līdz šim tālruņa līniju apkalpoja desmit cilvēki, bet no pagājušās nedēļas šos pienākumus veic jau 30 personas. Savukārt no šodienas plānots šo skaitu vēl palielināt, kad vienlaikus iedzīvotājus apkalpos 60 cilvēki.
Tālruņa līnijai 8989 mainīts arī darba laiks, un turpmāk tā darbosies katru darba dienu no plkst.8 līdz 20:00, kā arī reģistrēt sevi vakcinācijai varēs arī brīvdienās no plkst.9 līdz 17.
Tālruņa līnija patlaban izmantojama tikai un vienīgi, lai nodrošinātu iedzīvotāju reģistrēšanu vakcīnas saņemšanai. Jebkādas konsultācijas saistībā ar veselības jautājumiem iedzīvotāji tiek aicināti uzdot savam ģimenes ārstam.
Tie iedzīvotāji, kas ir vecumā virs 70 gadiem un vēl nav pieteikušies savai vakcīnai, tiek aicināti reģistrēties vienā no trīs veidiem: pa tālruni 8989, pie sava ģimenes ārsta vai vietnē "manavakcina.lv".
Veselības ministrija aicina iedzīvotājus vecumā virs 70 gadiem veikt pieteikšanos jau tagad, lai nodrošinātu savlaicīgu vakcinēšanos. Pašlaik Latvijā sākta tieši šīs vecuma grupas pakāpeniska vakcinācija.
Tālruņa līnijas mērķis ir nodrošināt pieteikšanos tiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri objektīvu iemeslu dēļ nevar izmantot pieteikšanās vietni "manavakcina.lv". Gan "manavakcina.lv", gan arī tālruņa līnija 8989 veido vienotu iedzīvotāju reģistru, kurā iekļauti tie iedzīvotāji, kuri vēlas vakcinēties. Šie dati tiks pakāpeniski izmantoti, lai prioritāro grupu kārtībā visus reģistrētos iedzīvotājus aicinātu vakcinēties.
Veicot zvanu, iedzīvotājiem sevi jāidentificē ar personas kodu un vārdu/uzvārdu un jānorāda savs tālruņa numurs un/vai e-pasta adrese.
Pakalpojumu turpmāk nodrošinās SIA "Ritmika" pēc Rīgas Austrumu klīnikas universitātes slimnīcas iniciēta iepirkuma. Līgumu ar SIA "Ritmika" slēdz Nacionālais veselības dienests.
Kā liecina portālā "Firmas.lv" pieejamā informācija, uzņēmums dibināts 1991.gadā un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro. Saskaņā ar NACE klasifikāciju, uzņēmums tostarp īsteno informācijas zvanu centru darbību. 2019.gadā uzņēmums apgrozījis 288 805 eiro, gadu noslēdzot ar 58 286 eiro peļņu. Dati par uzņēmuma darbību 2020.gadā vēl nav pieejami.
Turpmāk Covid-19 vakcinācijas tālruņa līniju apkalpos 60 cilvēki
LETA 01.03.2021
precizēta - KEM nodevusi sabiedriskajai apspriešanai rīkojuma projektu par plānoto vēja parku "Aloja"
LETA 17.12.2025
(Precizēts ciema nosaukums 8. rindkopā.)
Rīga, 17. dec., LETA. Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) sabiedriskajai apspriešanai nodevusi rīkojuma projektu par SIA "Utilitas Wind" plānoto vēja elektrostaciju (VES) parku "Aloja", liecina informācij
...
"SmartLynx Airlines" pasludināta par maksātnespējīgu
LETA 17.12.2025
Rīga, 17. dec., LETA. Latvijā bāzētā aviokompānija "SmartLynx Airlines" pasludināta par maksātnespējīgu, liecina Maksātnespējas reģistra informācija.
Par maksātnespējas procesa administratori iecelta Marija Mišina.
Kreditoru pieteikšanās termiņš ir
...
Tiesa skatīs "SmartLynx Airlines" maksātnespējas pieteikumu
LETA 17.12.2025
Rīga, 17. dec., LETA. Rīgas rajona tiesa Jūrmalā šodien skatīs Latvijā bāzētās aviokompānijas "SmartLynx Airlines" maksātnespējas pieteikumu, aģentūra LETA noskaidroja tiesā.
"SmartLynx Airlines" līdzšinējais izpilddirektors Edvins Demeņus aģentūrai
...