Rīga, 12.janv., LETA. Latvijā radītās pakalpojumu rezervēšanas lietotnes "Bookla" izveidē ieguldīti aptuveni 300 000 eiro, aģentūrai LETA pastāstīja "Bookla" pārdošanas vadītājs Oļegs Smirnovs.
Viņš skaidroja, ka lietotnē iespējams attālināti pieteikties dažāda veida pakalpojumiem, norēķināties par tiem un saņemt atgādinājumu par rezervēto laiku. Lietotne interesentiem pieejama jau kopš pagājušā gada pavasara, un to izmanto dažādu nozaru uzņēmumi.
Tiesa gan, epidemioloģiskajai situācijai pasliktinoties, patlaban lietotnes izmantošana visaktuālākā ir slēpošanas trasēm, kurām atšķirībā no citiem pakalpojumu sniedzējiem ir ļauts darboties.
Smirnovs skaidroja, ka lietotne attīstīta divu gadu garumā ciešā sadarbībā ar pakalpojumu sniedzējiem no dažādām nozarēm. "Patlaban varam piedāvāt efektīvu pierakstu kalendāra lietotni gan uzņēmējiem, gan viņu klientiem. Kalni ir lielisks piemērs tam, ka, izmantojot atbilstošu rezervācijas sistēmu, var turpināt strādāt arī ierobežojumu laikā, jo tiek kontrolēta cilvēku plūsma," sacīja "Bookla" pārstāvis.
Viņš arī pauda pārliecību - ja publiskas vietas brīvā dabā strādātu pēc iepriekšēja pieraksta, tas ļautu kontrolēt cilvēku plūsmu un izlīdzinātu to visas dienas garumā. "Aizvērt visu ciet ir vieglākais risinājums, taču no tā ļoti cieš uzņēmumi un cilvēki. Tuvākajā laikā vīruss nekur nepazudīs, tāpēc ir jāiemācās kontrolēt cilvēku plūsmu," teica Smirnovs.
"Bookla" mērķis ir nodrošināt pēc iespējas ātrāku un ērtāku rezervēšanas procesu, lai lietotāji tiešsaistes režīmā var noskaidrot pakalpojuma pieejamību, rezervēt brīvo laiku un norēķināties par pakalpojumu. Šobrīd lietotnē savus pakalpojumus piedāvā dažādu nozaru uzņēmumi, tostarp skaistumkopšanas, veselības, sporta un izklaides, apmācību un citu ikdienā noderīgu pakalpojumu sniedzēji.
Lietotni līdz šim lejuplādējuši un ikdienā izmanto vairāk nekā 30 000 cilvēku.
Smirnovs arī atklāja, ka, balstoties uz iekšējo statistiku un informāciju no slēpošanas kalniem, lietotnes izmantotāji pret rezervācijām izturas atbildīgi, jo 95% no klientiem ierodas kalnu kūrortā un izmanto rezervēto laiku, savukārt tie, kas nespēj ierasties, savas rezervācijas atceļ lietotnē, lai citi gribētāji var šīs vietas izmantot. Klienti, kuri rezervē vietas, bet neierodas un savas rezervācijas neatceļ, var tikt bloķēti.
"Bookle" izmantošana uzņēmējiem ir maksas pakalpojums - mēnešmaksa ir atkarīga no pakalpojuma veida.
Informācija "Firmas.lv" liecina, ka SIA "Bookla" ir reģistrēts 2019.gada oktobrī, un kompānijas pamatkapitāls ir 302 800 eiro. Uzņēmums pieder SIA "ITissible" un SIA "Čili".
Pakalpojumu rezervēšanas lietotnes "Bookla" izveidē ieguldīti 300 000 eiro
LETA 12.01.2021
Valsts prezidents: Rēzeknes koncertzālei "Gors" jāpaliek publiskā pārvaldībā
LETA 19.12.2025
Rīga, 19. dec., LETA. Rēzeknes koncertzāle "Gors" ir būtisks latviskās un latgaliskās identitātes centrs un tam ir jāpaliek publiskā pārvaldībā, sociālajos tīklos paudis Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs.
Valsts prezidents akcentēja, ka šo jautājum
...
Likvidēs Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas padomi
LETA 19.12.2025
Rīga, 19. dec., LETA. Ventspils dome ir atbalstījusi SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca" padomes likvidēšanu, liecina domes sēdes lēmums.
Patlaban uzņēmuma padomē strādā Igors Udodovs, Elīna Kroņkalne un Jānis Gardovskis.
Slimnīcas padome četru
...
Pēc iedzīvotāju sūdzībām veiktajā monitoringā gaisa kvalitāti Kalnciemā novērtē kā labu
LETA 19.12.2025
Rīga, 19. dec., LETA. Gaisa kvalitāte Kalnciemā ir laba, secināts monitoringā, kas veikts pēc iedzīvotāju sūdzībām, aģentūru LETA informēja Jelgavas novada pašvaldībā.
Saistībā ar iedzīvotāju sūdzībām par iespējamu gaisa kvalitātes pasliktināšanos K
...