Rīga, 1.aug., LETA. SIA "Vitol Terminal Latvia" (iepriekš ""Ventspils naftas" termināls") pagājušajā gadā strādāja ar 14,638 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,5 reizēm mazāk nekā gadu iepriekš, kā arī uzņēmums cieta zaudējumus 4,663 miljonu eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".
Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn pārkraušanas vidi Baltijas reģionā raksturoja pieejamā rezervuāru jaudas pārprodukcija, tādējādi radot konkurētspējīgu tirgus vidi. Tāpat Krievijas iebrukums Ukrainā ietekmējis naftas tirgu, izraisot nestabilitāti un situācijas nenoteiktību.
Izmaiņas naftas tirgū ietekmēja Latvijas ostu naftas un naftas produktu apgrozījumu. 2023.gadā bija novērojams straujākais kritums par 48,4% salīdzinājumā ar 2022.gadu, savukārt "Vitol Terminal Latvia" pārkraušanas apmērs pērn samazinājās par 45%, teikts ziņojumā.
Šogad uzņēmuma saimnieciskās darbības mērķis ir pielāgoties kravu plūsmas samazinājumam Baltijas jūras reģionā, lai uzlabotu piedāvāto pakalpojumu daudzveidību ar mērķi saglabāt klientiem sniegto vērtības piedāvājumu, kā arī kļūt par "Vitol" grupas lejamkravu, tostarp naftas, naftas produktu, gāzes, spirtu un citu, uzglabāšanas un pārkraušanas centru Baltijas reģionā.
"Vitol Terminal Latvia" 2022.gadā strādāja ar 35,895 miljonu eiro apgrozījumu un 9,514 miljonu eiro peļņu.
Kompānija reģistrēta 2003.gadā, un tās pamatkapitāls ir 21,48 miljoni eiro. "Vitol Terminal Latvia" pieder Nīderlandē reģistrētajai "Martank".
"Vitol Terminal Latvia" nodrošina tranzīta pakalpojumus - jēlnaftas un dīzeļdegvielas pieņemšanu no cauruļvadiem, dīzeļdegvielas, autobenzīna un citu naftas kravu pieņemšanu no dzelzceļa un no jūras, to uzglabāšanu un pārkraušanu tankkuģos.
LETA jau ziņoja, ka pērn augustā ""Ventspils nafta" termināls" mainīja nosaukumu uz "Vitol Terminal Latvia". Savukārt pērn jūlijā Konkurences padome (KP) atļāva Luksemburgā reģistrētai "Vitol Holding II" iegūt vienpersonisku izšķirošu ietekmi pār ""Ventspils nafta" termināls".
"Vitol" iepriekš netieši - caur Nīderlandē reģistrēto "Martank" - piederēja 51% ""Ventspils nafta" termināls" kapitāldaļu, kamēr 49% piederēja Nīderlandes "VTTI Terminals II".
Izvērtējot uzņēmumu sniegto un KP rīcībā esošo informāciju, KP secināja, ka apvienošanās rezultātā būtiski nemainīsies tirgus struktūra, nemazināsies konkurence un neizveidosies vai nenostiprināsies dominējošais stāvoklis ietekmētajos tirgos Latvijā, tāpēc apvienošanās darījums ir atļaujams.
"Vitol Terminal Latvia" apgrozījums pērn samazinājies 2,5 reizes
LETA 01.08.2024
precizēta - KEM nodevusi sabiedriskajai apspriešanai rīkojuma projektu par plānoto vēja parku "Aloja"
LETA 17.12.2025
(Precizēts ciema nosaukums 8. rindkopā.)
Rīga, 17. dec., LETA. Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) sabiedriskajai apspriešanai nodevusi rīkojuma projektu par SIA "Utilitas Wind" plānoto vēja elektrostaciju (VES) parku "Aloja", liecina informācij
...
"SmartLynx Airlines" pasludināta par maksātnespējīgu
LETA 17.12.2025
Rīga, 17. dec., LETA. Latvijā bāzētā aviokompānija "SmartLynx Airlines" pasludināta par maksātnespējīgu, liecina Maksātnespējas reģistra informācija.
Par maksātnespējas procesa administratori iecelta Marija Mišina.
Kreditoru pieteikšanās termiņš ir
...
Tiesa skatīs "SmartLynx Airlines" maksātnespējas pieteikumu
LETA 17.12.2025
Rīga, 17. dec., LETA. Rīgas rajona tiesa Jūrmalā šodien skatīs Latvijā bāzētās aviokompānijas "SmartLynx Airlines" maksātnespējas pieteikumu, aģentūra LETA noskaidroja tiesā.
"SmartLynx Airlines" līdzšinējais izpilddirektors Edvins Demeņus aģentūrai
...