Rīga, 14.dec., LETA. Optikas tīkla SIA "OC Vision" grupa šo gadu plāno noslēgt ar apmēram 29 miljonu eiro apgrozījumu, aģentūrai LETA sacīja "OC Vision" valdes loceklis un līdzīpašnieks Toms Dzenis.
Taujāts par prognozēto peļņu, Dzenis sacīja, ka patlaban ir pārāk liela neskaidrība enerģētikā, makroekonomikā un ģeopolitikā, lai spētu prognozēt rentabilitāti.
Viņš arī atzīmēja, ka ģeopolitiskās un makroekonomiskā neskaidrības dēļ vidēja termiņa prognozes ir tikai aptuvenas.
Dzenis sacīja, ka "OC Vision", līdzīgi kā daudzi lielie uzņēmēji mazumtirdzniecībā, ir pragmātiski un konservatīvi - kompānijā tiek monitorētas gan tālākās centrālo banku politikas, gan ģeopolitiskie notikumi un ekonomikas attīstības indikatori, lai varētu noteikt nākamā gada biznesa virzības ātrumu.
"Pašlaik operacionālās darbības pamata fokuss ir uz nosprausto mēnešu budžetu sasniegšanu, efektivitātes palielināšanu un izmaksu kāpuma mazināšanu," uzsvēra Dzenis.
Komentējot norises šajā gadā, kompānijas valdes loceklis stāstīja, ka kopumā "OC Vision" grupai 2022.gads bijis mainīgs - tas sākās ar Covid-19 negatīvi ietekmētu biznesu, ģeopolitiskajām izmaiņām un tādējādi arī biznesa klimata izmaiņām. Vasarā situācija uzlabojās, tomēr tad sākās izmaksu kāpums gan enerģētikas, gan darba spēka tirgos, kam sekoja izaugsmes mazināšanās.
"Paralēli centrālās bankas sāka inflācijas bremzēšanas pasākumus, kas tuvā termiņā būtiski mazinās pieejamo likviditāti tirgos un ekonomikas izaugsmi kopumā, tostarp Baltijā," norādīja Dzenis.
Vaicāts par nākamā gada prognozēm, "OC Vision" valdes priekšsēdētājs norādīja, ka lielākais izaicinājums 2023.gadā, kamēr parādīsies stabilizācija ekonomiskajos procesos, būs spēja sabalansēt strauji augošo izdevumu bāzi ar inflācijas un tās bremzēšanas pasākumu ietekmēto pirktspējas kritumu.
2023.gadā kompānijas pamatmērķis ir saglabāt esošo biznesa apmēru, pielāgojot tā izaugsmi katra biznesa virziena potenciālam, un turpināt palielināt efektivitāti, tostarp investējot biznesa procesu digitalizācijā un automatizācijā.
"OC Vision" koncerna apgrozījums 2021.gadā bija 22,715 miljoni eiro, kas ir par 6,9% vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī koncerns guva peļņu 508 291 eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv". "OC Vision" pārvalda "Vision Express", "OpitO", "Vizionette", "Dr.Lensor", "Lornete" un "Opptica" zīmolus.
Kompānija "OC Vision" reģistrēta 1992.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 220 539 eiro. Kompānijas īpašnieki ir Jānis Dzenis (31,79%), Pēteris Cikmačs (28,21%), Gatis Kokins (20%) un Toms Dzenis (20%).
"OC Vision" grupa šo gadu plāno noslēgt ar aptuveni 29 miljonu eiro apgrozījumu
LETA 14.12.2022
Rīgā oficiāli atklās tehniskās apskates staciju Latgales ielā
LETA 19.12.2025
Rīga, 19. dec., LETA. Rīgā šodien plkst. 15 oficiāli tiks atklāta jaunā Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) tehniskās apskates stacija vieglajām automašīnām Latgales ielā 456B, aģentūru LETA informēja direkcijā.
Pasākumā apmeklētāji tiks iepaz
...
Krimināllietu pret apjomīgās starptautiskās PVN krāpšanas shēmas sindikāta līderi Kazanovski turpinās iztiesāt janvārī
LETA 19.12.2025
Rīga, 19. dec., LETA. Krimināllietu pret starptautiskā operācijā "Admiral 2.0" aizturēto pievienotās vērtības nodokļa (PVN) krāpnieku sindikāta līderi Kasparu Kazanovski Ekonomisko lietu tiesa (ELT) plāno turpināt skatīt 6. janvārī plkst. 11, aģentūr
...
KP vērtēs "IKEA Forestry Investment" vēlmi iegūt izšķirošu ietekmi pār "Kurzeme Timberland"
LETA 19.12.2025
Rīga, 19. dec., LETA. Konkurences padome (KP) vērtēs "IKEA Forestry Investment" vēlmi iegūt izšķirošu ietekmi pār SIA "Kurzeme Timberland", aģentūru LETA informēja KP.
"IKEA Forestry Investment" ir daļa no "Inter IKEA Holding" un to saistīto sabiedr
...