Rīga, 3.nov., LETA. Dzērienu ražotāja AS "Aldaris" tirdzniecības pieaugums veikalos patlaban nekompensē situāciju HoReCa (viesnīcu, restorānu, kafejnīcu) sektorā, un šie apstākļi noteikti ietekmēs uzņēmuma šā gada apgrozījumu, aģentūrai LETA sacīja uzņēmuma komunikācijas vadītājs Toms Kursītis.
Viņš norādīja, ka Covid-19 pandēmija lielā mērā skārusi visu HoReCa nozari, kas attiecīgi ir paralizējusi daļu "Aldara" līdz šim veikto funkciju - preču piegādi un pārdošanu bāros, restorānos un publiskajos pasākumos.
Kursītis atzīmēja, ka tradicionāli arī iepriekš rudens-pavasara periods vienmēr ir bijis liels izaicinājums alus nozares dalībniekiem, taču citus gadus to palīdzēja pārvarēt un daļēji kompensēt dažādi lielāka vai mazāka izmēra kultūras un sporta pasākumi. Savukārt patlaban pārskatāmā nākotnē šādu pasākumu tikpat kā nebūs. Tā ir lielākā atšķirība no pavasara, kad "Aldaris" gaidīja vasaru un silto laiku, kas kopā ar daļēju ierobežojumu atcelšanu tirgu mazliet "iekustināja".
Jautāts par to, vai Covid-19 ietekme jūtama uz kādiem konkrētiem produktu segmentiem, Kursītis atbild noraidoši. "Patlaban neesam novērojuši, ka Covid-19 būtu radījis kādu jaunu un iepriekš neredzētu tendenci. Drīzāk turpinās tas, ko jau esam novērojuši ilgāku periodu - patērētāji vairāk izvēlas "premium" kategorijas produktus, eksperimentē ar jaunām garšām un izvēlas gan vietējos, gan ārvalstu "premium" zīmolu segmentos. Atskaitot atsevišķus īsākus laika nogriežņus, kad alus tirgus apjoma ziņā samazinās, taču pieaug tā vērtība. Īsāk sakot - "mazāk ir vairāk" jeb kvantitāti aizvieto kvalitāte," teica "Aldaris" komunikācijas vadītājs.
Vienlaikus Kursītis uzsvēra, ka tas, kas Covid-19 pandēmijas ietekmē ir mainījies, ir iepirkšanās vietas. Iecienītāki kļūst mazie piemājas veikali ne tikai Rīgā, bet visā Latvijā, tāpat manāms pieaugums arī "outlet" tipa veikalu segmentā.
"Aldara" pārstāvis atzina, ka jau pavasarī secināts, ka eksports varētu būt viena no retajām darbības jomām, kas šogad uzrādītu izaugsmi. "Prognozējām, ka līdz ar vasaras iestāšanos un situācijas kaut nelielu normalizēšanos, pieprasījums kristos, taču arī vasarā un pirmajos rudens mēnešos tas saglabājās esošajā līmenī, proti, pirmajos desmit mēnešos kopējais eksporta apjoms audzis par 42%. Interesanti, ka ļoti strauji palielinājies pieprasījums pēc sidra, kura pārdošanas apjomi vairākkārt auguši," akcentēja Kursītis.
Kā liecina informācija "Firmas.lv", "Aldaris" 2019.gadā strādāja ar 25,882 miljonu apgrozījumu un zaudējumiem 3,303 miljonu eiro apmērā.
"Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums. "Carlsberg" kontrolē uzņēmumu "Baltic Beverages Holding". "Aldara" produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērienu, tostarp alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi.
"Aldaris": Tirdzniecības pieaugums veikalos nekompensē situāciju HoReCa sektorā
LETA 03.11.2020
precizēta - KEM nodevusi sabiedriskajai apspriešanai rīkojuma projektu par plānoto vēja parku "Aloja"
LETA 17.12.2025
(Precizēts ciema nosaukums 8. rindkopā.)
Rīga, 17. dec., LETA. Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) sabiedriskajai apspriešanai nodevusi rīkojuma projektu par SIA "Utilitas Wind" plānoto vēja elektrostaciju (VES) parku "Aloja", liecina informācij
...
"SmartLynx Airlines" pasludināta par maksātnespējīgu
LETA 17.12.2025
Rīga, 17. dec., LETA. Latvijā bāzētā aviokompānija "SmartLynx Airlines" pasludināta par maksātnespējīgu, liecina Maksātnespējas reģistra informācija.
Par maksātnespējas procesa administratori iecelta Marija Mišina.
Kreditoru pieteikšanās termiņš ir
...
Tiesa skatīs "SmartLynx Airlines" maksātnespējas pieteikumu
LETA 17.12.2025
Rīga, 17. dec., LETA. Rīgas rajona tiesa Jūrmalā šodien skatīs Latvijā bāzētās aviokompānijas "SmartLynx Airlines" maksātnespējas pieteikumu, aģentūra LETA noskaidroja tiesā.
"SmartLynx Airlines" līdzšinējais izpilddirektors Edvins Demeņus aģentūrai
...