Tūroperatora "Novaturas" grupa mainījusi vizuālo identitāti

Rīga, 13.janv., LETA. Lietuvas tūroperatora "Novaturas" grupa un tajā esošais Latvijas uzņēmums SIA "Novatours" atjaunojis uzņēmuma vizuālo identitāti un logotipu, ar ko kompānija bija pazīstama 22 gadus, aģentūrai LETA pavēstīja "Novatours" pārstāvji.

"Līdz ar šo identitātes un logotipa modernizāciju, atsakoties no lielajiem burtiem, mēs vēlējāmies uzsvērt uzņēmuma demokrātiskumu un katra ceļotāja vajadzību apzināšanos. Jaunās krāsas atspoguļo mūsu atvērtību pārmaiņām, digitalizāciju un dialogu ar nākamo ceļotāju paaudzi", stāsta "Novatours" pārdošanas daļas vadītāja Sanda Roze.

Uzņēmumā aģentūrai LETA skaidroja, ka vizuālās identitātes maiņa notiekot visā "Novaturas" grupā centralizēti un logo maiņa ir bijis tikai pirmais solis no tās. Šā gada laikā plānots veikt arī citas darbības saistībā ar grupas vizuālo tēlu, tādēļ uzņēmumā nevarēja nosaukt precīzas izmaksas.

Latvijas "Novatours" reģistrēta 2000.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 176 435 eiro. "Novatours" vienīgais īpašnieks ir Lietuvā reģistrēts uzņēmums "Novaturas". 2020.gadā strādāja ar 6,369 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,5 reizes mazāk nekā gadu iepriekš, kā arī ar 487 774 eiro zaudējumiem pretēji peļņai 2019.gadā, liecina "Firmas.lv" informācija.