"Rimi Latvia" pērn radījis apmēram 500 jaunu darbavietu

Rīga, 6.apr., LETA. Neraugoties uz Covid-19 izaicinājumiem, lielveikalu tīkls SIA "Rimi Latvia" pērn atvēris septiņus jaunus veikalus, bet piecos veikalos ieviesis e-komercijas risinājumus, radot aptuveni 500 jaunu darbavietu, aģentūrai LETA pavēstīja "Rimi Latvia" vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Šakirova.

Viņa informēja, ka pērn "Rimi" atvēris jaunus hipermārketa formāta veikalu tirdzniecības centrā "Sāga", tirdzniecības centrā "Aleja", vienu supermārketa formāta veikalu Liepājā un divus "Mini Rimi" veikalus Rīgā, kā arī Saulkrastos. Šajos veikalos kopumā nodarbināti aptuveni 270 jauni darbinieki.

Tāpat Šakirova atzīmēja, ka būtisks virziens, kas pēdējā gada laikā piedzīvojis strauju izaugsmi, ir arī e-komercija. Pēc viņas teiktā, līdz ar pasūtījumu komplektēšanas punktu un piegādes tīkla paplašināšanu pagājušajā gadā izveidotas apmēram 230 jaunas darbavietas tieši e-komercijas sektorā.

"Rimi Latvia" personāla vadītāja Gundega Kirilka atzīmēja, ka pašreiz "Rimi" ir ļoti mazs vakanču skaits - birojā, visos veikalos un e-komercijā kopā ap 40.

"Šeit sev piemērotu nodarbošanos var atrast ikviens neatkarīgi no iepriekšējās pieredzes, prasmēm, interesēm, vecuma un fiziskajām spējām. Turklāt daļu vakanču aizpildām no iekšējiem resursiem. Piemēram, vairāk nekā 90% darbinieku, kuri patlaban ieņem vadošus amatus veikalos, iepriekš sevi veiksmīgi pierādījuši citos amatos Rimi ietvaros," sacīja Kirilka.

Pēc uzņēmumā vēstīta, laiks, ko jaunie darbinieki veltījuši mācībām gan klātienē, gan e-vidē sasniedz ap 50 000 stundu. Savukārt karjeras izaugsmi uzņēmumā realizējuši 340 darbinieki visās vecuma grupās.

Kirilka norādīja, ka "Rimi Latvia" arī šogad plāno paplašināt darbavietu skaitu. "Lielākā izaugsme paredzama tieši e-komercijas sektorā - arī šogad "Rimi" plānot paplašināt e-veikala sortimentu, kapacitāti un piegādes maršrutu tīklu, lai kļūtu pieejami vēl plašākam Latvijas iedzīvotāju lokam," teica Kirilka.

Viņa atzīmēja, ka pašreiz "Rimi" e-veikalā ir reģistrējušies jau teju 100 000 lietotāju, un ik dienas veikto pirkumu apjoms ir desmitkāršojies. "Tāpēc, ja Covid-19 ierobežojumi būtiski neietekmēs mūsu plānus, varētu tikt izveidotas vēl 100 jaunas darbavietas," skaidroja Kirilka.

Kā liecina "Firmas.lv" dati, "Rimi Latvia" 2019.gadā strādāja ar 917,201 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 2,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 26,8% un bija 33,16 miljoni eiro. Kompānija reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".