Rīga, 1.jūl., LETA. Olu un olu produktu ražotājam "Balticovo" līdz šim izdevies atgūt 80-90% no Covid-19 pandēmijas rezultātā zaudētajiem pārdošanas apmēriem, pateicoties HoReCa segmenta spējai atdzīvoties, aģentūrai LETA pauda "Balticovo" komunikācijas un attīstības direktors Toms Auškāps.
Viņš atgādināja, ka marta vidū, kad izziņoja ārkārtējo situāciju, uzņēmumam nācās piedzīvot ļoti strauju pārdošanas apmēru kritumu. Pieprasījums pēc šķidrajiem un vārītajiem olu produktiem kritās par 90% un, var teikt, tas apstājās, it īpaši eksporta tirgos, kur uzņēmums lielu daļu produkcijas piegādāja HoReCa segmentam. Daļa no sadarbības partneriem pārstāja darboties, jo tika slēgtas viesnīcas, bet lielie, industriālie ražotāji Eiropā paņēma pauzi darbībā.
Auškāps piebilda, ka tobrīd uzņēmumam pārdošanas apmēru kritumu HoReCa segmentā nedaudz atsvēra olu čaumalās realizācija, pēc kurām mazumtirdzniecībā nedaudz - par apmēram 5% - pieauga pieprasījums.
"Balticovo" komunikācijas un attīstības direktors atzina, ja pārdošanas apmēri arī turpmāk būtu saglabājušies marta otrās puses līmenī, uzņēmums būtu spiests daļu darbinieku atlaist, jo pārstrādes cehos nodarbināti visvairāk strādājošo. Taču darbiniekus tomēr nenācās atlaist, - no sākuma uzņēmums pārvirzīja daļu resursu uz citām struktūrvienībām, līdz maija sākumā atdzīvojās Čehijas tirgus un pēcāk pamazām citi ārvalstu produkcijas realizācijas tirgi.
"Šobrīd apmēram 80-90% apmērā mūsu pārdošana ir atgriezusies iepriekšējā līmenī," pauda Auškāps. Viņš piebilda, ka pandēmijas rezultātā zaudētos pārdošanas apmērus vēl nav izdevies atgūt pilnībā, jo daļa klientu vēl ir piesardzīgi.
Pēc Auškāpa teiktā, kopumā olu patēriņš patlaban uzrāda līdzīgas tendences kā citus gadus, kad tradicionāli pieprasījums pēc olu produkcijas vasaras mēnešos -jūnijā un jūlijā - ir zemākais gada laikā. Vasarā cilvēki vairāk patērē cita tipa produktus, līdz rudenī atkal olu produkcijas patēriņš kāpj. Augusta otrajā pusē gaidāma olu sezonas atsākšanās, prognozēja Auškāps.
Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2018.gadā "Balticovo" strādāja ar 48,669 miljonu eiro apgrozījumu un 5,374 miljonu eiro peļņu. Uzņēmuma 2019.gada finanšu rezultāti vēl nav publiskoti.
"Balticovo" ražotne un filiāles atrodas Iecavā, Madonā un Daugavpilī. No kompānijas saražotās produkcijas 70% tiek eksportēti uz vairāk nekā 20 valstīm. Uzņēmuma lielākais īpašnieks ir SIA "BCO", kam pieder 95,42% akciju, savukārt patiesie labuma guvēji ir Tatjana Poplavska un Valdis Grimze.
"Balticovo" līdz šim izdevies atgūt 80-90% no Covid-19 rezultātā zaudētajiem pārdošanas apmēriem
LETA 01.07.2020
Zivju produktu vairumtirgotāja "Vičiūnai-Lat" apgrozījums pērn pieaudzis par 10,3%
LETA 24.04.2024
Rīga, 24.apr., LETA. Zivju produktu vairumtirgotājs "Vičiūnai-Lat", kas produktus izplata ar zīmolu "Viči", pagājušajā gadā strādāja ar 16,027 miljonu apgrozījumu, kas ir par 10,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma peļņa pieauga par 13% un bija
...
Krimināllietu par ķīlnieces sagrābšanu un nogalināšanu Saulkrastos turpinās iztiesāt maija sākumā
LETA 24.04.2024
Rīga, 24.apr., LETA. Krimināllietu pret organizētu grupu, kas, sagrābjot un pēc tam nogalinot ķīlnieci, mēģināja savā īpašumā iegūt dzīvokļu kompleksu "SunRepublic" Saulkrastos 3,7 miljonu eiro vērtībā, Rīgas rajona tiesa plāno turpināt skatīt 3.maij
...
"Latvijas finiera" iekārtu rūpnīcas jaunajā metālapstrādes cehā investēti vairāk nekā divi miljoni eiro
LETA 24.04.2024
Rīga, 24.apr., LETA. Investējot vairāk nekā divus miljonus eiro, bērza saplākšņa ražotāja AS "Latvijas finieris" mašīnbūves un tehnisko pakalpojumu servisa centrā "Iekārtu rūpnīca" izveidots jauns un modernām tehnoloģijām aprīkots metālapstrādes ceha
...