Franšīzes "Elvi" partnera "Vita mārkets" apgrozījums pagājušajā gadā pieauga par 8,1%

Rīga, 18.jūn., LETA. Mazumtirdzniecības zīmola "Elvi" franšīzes devējas SIA "Elvi Latvija" partneres SIA "Vita mārkets" apgrozījums pagājušajā gadā bija 78,568 miljoni eiro, kas ir par 8,1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga vairākkārt un sasniedza 2,075 miljonus eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmums atvēra veikalus "Elvi" Rīgā, Kūdras ielā, Mūkusalas ielā un Ganību dambī, kā arī Taurenē. Tāpat kompānija atvēra jaunus "AlkOutlet" veikalus Rīgā, Ainažos, Dubultos, Taurenē un Valmierā. Komerciālu apsvērumu dēļ uzņēmums slēdza "Elvi" veikalu Kandavā un "AlkOutlet" veikalu Rēzeknē.

Vienlaikus peļņas pieaugumu "Vita mārkets" vadība skaidro ar darbības efektivitātes paaugstināšanu un LEAN sistēmas ieviešanu.

"Vita mārkets" vadība norāda, ka, ņemot vērā pēdējās tendences tirgū, uzņēmums turpina strauji attīstīties un tā finansiālais stāvoklis ir vērtējams kā stabils ar augšupejošu pozitīvu tendenci.

Tāpat kompānijas vadība atzīmē, ka 2019.gadā "Vita mārkets" plāno palielināt peļņu par 50%.

2017.gadā "Vita mārkets" strādāja ar 72,658 miljonu eiro apgrozījumu un 398 116 eiro peļņu.

Kompānija "Vita mārkets" reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2 140 792 eiro. "Vita mārkets" pieder Imantam Rendeniekam (88,02%), Vitai Rendeniecei (8,98%) un Igoram Kozlovskim (3%). 2018.gada beigās uzņēmumam bija 42 "AlkOutlet" veikali un 37 "Elvi" veikali Vidzemē, Zemgalē un Kurzemē. Tāpat uzņēmums apsaimniekoja veikalu "Meistars" un četrus bistro "Namma".