"Latvijas balzama" veikalu pārvaldītāja apgrozījums pērn nedaudz pieauga

Rīga, 14.maijs, LETA. "Latvijas balzama" veikalu pārvaldītāja "Bravo" apgrozījums aizvadītajā gadā bija 10,556 miljoni eiro, kas ir par 0,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi samazinājās par 23,7% un bija 318 870 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pērn kompānija turpināja attīstīties un investēt veikalu modernizācijā, nomainot kases sistēmas visos veikalos, kā arī atvēra jaunu "premium" koncepcijas veikalu Rīgā. Savukārt divi veikali - pa vienam Liepājā un Rīgā - tika slēgti.

"Bravo" aizvadītajā gadā turpināja arī apmācīt darbiniekus ar mērķi paaugstināt apkalpošanas servisu un pārdevēju profesionālo kvalifikāciju. Tāpat uzņēmums turpināja darbu pie veikala tīkla modernizācijas, norāda tā vadība. Lai uzlabotu rentabilitāti, kompānija turpināja samazināt izmaksas īres maksājumu un citos izdevumu posteņos.

2019.gadā "Bravo" plāno turpināt darbu pie veikalu tīkla modernizācijas, kā arī turpmākas apkalpošanas servisa paaugstināšanas un jauna koncepta veikalu attīstības.

"Galvenais sabiedrības uzdevums ir nostiprināties Latvijas tirgū kā specializētam alkoholisko dzērienu veikalu tīklam ar augstu apkalpošanas kultūru un servisu, kā arī iegūt tirgus līdera pozīciju šajā segmentā," norāda "Bravo" vadība.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2017.gadā "Bravo" strādāja ar 10,475 miljonu eiro apgrozījumu un 417 849 eiro zaudējumiem.

"Bravo" ir reģistrēts 1991.gadā, un kompānijas pamatkapitāls ir 700 590 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Nīderlandes kompānija "Amber Beverage Group Holding S.a.r.l.". "Bravo" pamatdarbības veids ir alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu, kā arī citu pārtikas produktu mazumtirdzniecība. 2018.gada nogalē uzņēmuma bija kopumā 47 veikali, tostarp astoņi "premium" koncepcijas veikali un astoņi "outlet" koncepcijas veikali.