Vides reklāmas aģentūras "JCDecaux" apgrozījums pērn pieauga par 6,7%

Rīga, 23.apr., LETA. Vides reklāmas aģentūra "JCDecaux" pagājušajā gadā strādāja ar 4,528 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 28,9% un bija 550 963 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā minēts, ka pērn "JCDecaux" uzvarēja Rīgas sabiedriskā transporta nodrošinātāja "Rīgas satiksme" konkursā par pieturvietu izbūvi Rīgā. Līdz ar to kompānija 2018.gadā modernizēja Rīgas sabiedriskā transporta pieturvietas, ieviešot jaunu dizainu un tehnisko risinājumu.

Tāpat vadības ziņojumā minēts, ka 2018.gadā "JCDecaux" izstrādāja un piemēroja ilgtermiņa stratēģiju apkārtējās vides piesārņojuma ietekmes samazināšanai, kas ietver papīra plakātu nodošanu otrreizējai pārstrādei, atkritumu šķirošanu birojā un noliktavā.

Vadības ziņojumā sacīts, ka 2019.gadā kompānija turpinās darbu pie vides reklāmas stendu nomaiņas un tehniskās kvalitātes uzlabošanas.

2017.gadā "JCDecaux" strādāja ar 4,243 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,5% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga vairākas reizes un bija 775 504 eiro.

Kompānija "JCDecaux" reģistrēta 1996.gada septembrī, un tās pamatkapitāls ir 1,074 miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Francijas holdingkompānija "JCDecaux Europe Holding".