Ar vizuālās identitātes maiņu noslēdzas "Latnet" reorganizācijas process

Rīga, 4.apr., LETA. Noslēdzot 2018.gada nogalē uzsākto reorganizācijas procesu, Latvijas datu pārraides pakalpojumu nodrošinātājs "Latnet" mainījis vizuālo identitāti, aģentūru LETA informēja uzņēmuma valdes loceklis Vladislavs Gurmans.

Ar mērķi veicināt biznesa attīstību pērn novembrī tika apvienots interneta pakalpojumu sniedzējs "Stream Networks" un tā meitas uzņēmums "Latnet Serviss", apvienoto uzņēmumu nodēvējot par "Latnet". Uzņēmums turpina attīstību, fokusējoties ne vien uz jaunu produktu izstrādi, bet arī zīmola attīstīšanu, un mainot tā vizuālo identitāti.

""Latnet" zīmolam ir 20 gadus ilga vēsture, tāpēc tā jaunā vizuālā identitāte veidota saskaņā ar aktuālajām zīmolu attīstības tendencēm, vienlaikus neaizmirstot par "Latnet" zīmola mantojumu. Tas ir arī viens no iemesliem, kāpēc jaunajā identitātē saglabātas zīmola vēsturiskās krāsas - melna, balta un zaļa," skaidroja Gurmans.

Līdz ar reorganizācijas procesa noslēgšanu, "Latnet" turpinās attīstīt biznesa klientu vajadzībām pielāgotu tehnoloģisko risinājumu izstrādi, īpašu uzmanību veltot integrētajiem informācijas un komunikācijas tehnoloģijām un mobilo sakaru pakalpojumiem, kas tiek izstrādāti ciešā sadarbībā ar mobilo sakaru operatoru "Bite", kas kompāniju "Latnet" iegādājās pagājušā gada pavasarī.

Kompānija "Latnet" tika dibināta 2007.gadā. Patlaban uzņēmums Latvijā apkalpo vairāk nekā 2500 klientu.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka "Latnet" pamatkapitāls ir 5590 eiro. 2017.gadu "Latnet" noslēdz ar 3,88 miljonu eiro apgrozījumu un 283 480 eiro peļņu.