Ienākt
Autors: LETA

Par "Sportacentrs.com" līdzīpašnieku kļūst Zviedrijas uzņēmums "Spring Media"

Rīga, 12.jūl., LETA. Par televīzijas kanāla "Sportacentrs.com TV" un portāla "Sportacentrs.com" uzturētājas SIA "4.vara" 50,05% kapitāldaļu īpašnieku kļuvis Zviedrijas uzņēmums "Spring Media", aģentūru LETA informēja "4.vara" valdes priekšsēdētājs Kristaps Zālītis.

"Spring Media" par daļu iegādi izšķīrusies pēc ilgstošas sadarbības. Latvijā uzņēmumi līdz šim sadarbojās futbola tiešraižu veidošanā, atspoguļojot gan virslīgas, gan pašmāju klubu starptautiskās spēles. Ziemeļvalstu reģionā kopīgi organizētas tiešraides no dažādām tenisa, futbola un peldēšanas sacensībām.

"Spring Media" dalībnieks Torstens Bilings norādīja, ka pēc kapitāldaļu iegādes kompānijai ir iespēja klientiem piedāvāt līdz pat 10 vienlaicīgām video tiešraidēm visā Eiropā. "Pateicoties uz datorprogramatūru balstītai pieejai un moderno tehnoloģiju izmantošanai kā, piemēram, no tablo filmētas informācijas automātiskai atpazīšanai un pārveidošanai digitālā formātā, tiešraižu izmaksas ir ļoti konkurētspējīgas. Tāpat mēs redzam labu potenciālu attīstīt "Sportacentrs.com TV" virszemes televīzijas kanālu un interneta portālu, jo arvien turpinām nostiprināt "Spring Media" sporta pārraižu tiesību portfeli," skaidroja Bilings.

"Spring Media" izpilddirektors Tobiass Osmunds skaidroja, ka vertikāla video producēšanas kompānijas integrēšana ir nozīmīga kompānijas stratēģiskās izaugsmes sastāvdaļa.

Darījuma summa netiek atklāta.

Kā norāda "4.vara" pārstāvji, "Spring Media" ir starptautiska sporta mediju kompānija, kas nodrošina sporta pārraižu tiesību izplatīšanu. Uzņēmuma darbības veids ir konsultācijas, video tiešraides organizēšanu un izplatīšanas kanālu nodrošināšanu. "Spring Media" galvenais birojs atrodas Stokholmā.

"4.vara" ir televīzijas kanāla "Sportacentrs.com TV" un portāla "Sportacentrs.com" uzturētājs. Uzņēmuma nozīmīgākais darba lauks ir video tiešraižu producēšana, Latvijā strādājot ar zīmolu "Tiešraides.lv", bet ārvalstīs uzņēmums pazīstams ar zīmolu "PolarHD".

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "4.vara" pērn strādāja ar 1,242 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,2% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 6,6% un bija 18 799 eiro.