Ienākt
Autors: LETA

Jūrmalā notiks luksusa automašīnu zīmola BMW "pop-up" veikala atvērto durvju diena

Rīga, 6.jūn., LETA. Jūrmalā nedēļas nogalē notiks luksusa klases automašīnu zīmola BMW "pop-up" veikala atvērto durvju diena, aģentūru LETA informēja "BMW" oficiālā pārstāvja Latvijā "Inchcape Motors Latvia" pārstāvji.

Pasākuma laikā būs iespēja doties izmēģinājuma braucienos ar "BMW" modeļa M2 automašīnām, kā arī apskatīt ekskluzīvos "BMW" modeļus M5 M Performance, 530d M Performance un M4 M Performance.

Pērn, salīdzinot ar 2016.gadu, par 19,1% pieauga "BMW" M un "BMW" M Performance spēkratu tirdzniecība pasaulē, kopā sasniedzot visu laiku augstāko rezultātu ar vairāk nekā 80 000 pārdotu eksemplāru. Visvairāk no minētā īpatsvara pārdots "BMW" modelis M2, kas pasaulē pārdots 12 293 eksemplāros.

Pasākumā piedalīsies arī bokseris Mairis Briedis, kā arī Latvijas bobsleja, skeletona un kamaniņu sportisti, kas dalīsies pieredzē par dalību Pjhončanas ziemas olimpiskajās spēlēs un piedāvās apskatīt Latvijas bobsleja komandas izcīnītās bronzas medaļas.

BMW "Pop-up" veikala atvērto durvju diena notiks svētdien, 10.jūnijā, plkst.12 Turaidas ielā 10/12, Jūrmalā.

"Inchcape Motors Latvia" ir oficiālais "BMW", "MINI" un "BMW Motorrad" pārstāvis Latvijā jau vairāk nekā desmit gadus. Pasaulē "Inchcape" ir viens no vadošajiem auto tirdzniecības uzņēmumiem, kas pārstāvēts 26 valstīs un nodarbina vairāk nekā 16 300 darbinieku.

Atbilstoši informācijai "Firmas.lv", SIA "Inchcape Motors Latvia" 2016.gadā strādāja ar 28,359 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 30,2% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt tās zaudējumi pieauga par 5,5% un bija 1,481 miljons eiro.

SIA "Inchcape Motors Latvia" dibināta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir 21,142 miljoni eiro. Uzņēmuma vienīgā īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā B.V. "Inchcape International Group".