"Maxima Latvija" investējusi 200 000 eiro jaunas "Meistara marka" gatavo maltīšu līnijas izveidē

Rīga, 22.maijs, LETA. Mazumtirdzniecības veikalu tīkls SIA "Maxima Latvija" investējis 200 000 eiro jaunas uzņēmuma zīmola "Meistara marka" gatavo maltīšu līnijas izveidē, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Līdz ar minētās līnijas izveidi "Maxima Latvija" sākusi darbību gatavās produkcijas segmentā.

"Maxima Latvija" valdes locekle Kristīne Āboltiņa atzīmēja, ka sabiedrības straujais dzīves ritms būtiski ietekmē mazumtirdzniecību gan Latvijā, gan citur pasaulē. "Mēs esam radījuši aktuālu un modernu risinājumu steidzīgiem gardēžiem un prognozējam, ka šis gatavās pārtikas tirgus segments tuvākajā laikā augs par aptuveni 10% gadā," sacīja Āboltiņa.

"Meistara marka" piedāvājumā ir 28 dažādi ēdieni - salāti, uzkodas un sviestmaizes, kā arī pamatēdieni un deserti. Maltītes koncepciju veidojusi "Maxima Latvija" ekspertu komanda, iekļaujot gan Latvijā labi pazīstamas garšas, kā, piemēram, Valmieras salāti un rupjmaizes kārtojums, gan modernas receptes no visas pasaules, piemēram, Taizemes karijs ar vistu un rīsiem un Ņujorkas siera kūka. Ēdienu gatavošanā pārsvarā izmantoti Latvijas produkti, ko nodrošina tādi vietējie ražotāji kā "Putnu fabrika Ķekava", "Balticovo", "Rīgas piena kombināts", "Orkla Foods Latvija" u.c.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "Maxima Latvija" apgrozījums 2016.gadā bija 694 miljoni eiro, kas ir par 0,7% vairāk nekā 2015.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 37,5% un bija 11,98 miljoni eiro.

"Maxima Latvija" reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. "Maxima Latvija" pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai "Lincoln Land Erste B.V", liecina "Firmas.lv" informācija. Patlaban "Maxima" veikalu tīklu veido triju formātu 154 veikali - 126 "Maxima X", 24 "Maxima XX" un četri "Maxima XXX" veikali -, kas atrodas 46 apdzīvotās vietās Latvijā.