Makšķerēšanas un tūrisma inventāra ražotāja un tirgotāja "Salmo" apgrozījums pērn samazinājās par 38,1%

Rīga, 24.apr., LETA. Makšķerēšanas un tūrisma inventāra ražotāja un tirgotāja SIA "Salmo" apgrozījums pērn bija 4,691 miljons eiro, kas ir par 38,1% mazāk nekā 2016.gadā, bet pretēji zaudējumiem gadu iepriekš tā peļņa bija 135 508 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmuma apgrozījuma samazinājums pērn skaidrojams ar 2015.gadā pieņemto lēmumu par daļēju ar eksportu saistīto operāciju novirzīšanu atsevišķa uzņēmuma darbībā.

"Salmo" pērn palielināja uzcenojumu un būtiski samazināja pārdošanas, administratīvos un bankas procentu izdevumus, līdz ar to gadu noslēdzot ar peļņu, kuru plānots atstāt nesadalītu.

Vadība atzīmē, ka uzņēmums pērn būtiski uzlabojis rentabilitāti, likviditāti un samazinājis saistības. Tomēr saistībā ar samazināto apgrozījumu, "Salmo" aktīvu aprite ir palēninājusies.

Uzņēmuma vadība 2018.gadā plāno turpināt uzlabot rentabilitātes rādītājus, saglabājot esošos likviditātes rādītājus, kā arī nepalielinot saistības.

"Salmo" 2016.gadā strādāja ar 7,582 miljonu eiro apgrozījumu un zaudējumiem 75 133 eiro apmērā.

SIA "Salmo" dibināta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1,224 miljoni eiro. Uzņēmums pieder Guntaram Vaišļam (50%) un Raimondam Vaišļam (50%).