Mediju aģentūras "Media House" peļņa pērn būtiski kāpusi

Rīga, 20.martā, LETA. Mediju aģentūras "Media House" 2017.gada peļņa sasniedza 360 008 eiro, kas ir vairāk nekā divas reizes vairāk nekā 2016.gadā, taču uzņēmuma neto apgrozījums krities līdz 7 087 117 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmuma darbība 2017.gadā vērtējama kā ļoti veiksmīga un ar labiem rezultātiem, jo finansiālais stāvoklis bija stabils un finansiālie rādītāji, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, liecina par izaugsmi. Lai arī uzņēmuma peļņa ir kāpusi, tā neto apgrozījums krities par 335 232 eiro. "Mums ir prieks, ka pagājušajā gadā izdevās veiksmīgi eksportēt savus pakalpojumus citos Austrumeiropas tirgos ar lielāku rentabilitāti," komentē "Media House" direktors Domas Ūselis.

Par galveno peļņas pieauguma iemeslu tiek minēts vairāku pētījumu projektu uzsākšana. Savukārt situāciju, kā uzņēmums panāca lielāku peļņu ar mazāku neto apgrozījumu, Ūselis nekomentēja.

Atbilstoši ziņojumam, uzņēmuma vadība kā prioritāti pētniecības jomā 2018.gadā ir izvirzījusi turpināt sniegt augstākās klases servisu esošiem un jauniem klientiem un saglabāt vadošo pozīciju medijos, tādā veidā nodrošināt labākos nosacījumus klientiem.

""Media House" pamatdarbība ir digitālo mediju plānošanas, koordinācijas un konsultācijas pakalpojumu eksports Baltijā un Baltkrievijā," stāsta Ūselis.

2016.gadā uzņēmums strādāja ar 7 422 349 neto apgrozījumu un peļņu 147 017 eiro apmērā.

SIA "Media House" reģistrēta 1994.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2845 eiro. "Media House" kapitāldaļas pieder Igaunijā reģistrētajai "AGE Com OU". SIA "Media House" vienīgais valdes loceklis ir Domas Ūselis.