Ienākt
Autors: LETA

"Cēsu Premium" zīmola paplašināšanā un jaunas alus šķirnes "Cēsu Premium Bohemian" izveidē investēti aptuveni 75 000 eiro

Rīga, 6.febr., LETA. Alus darītava AS "Cēsu alus" zīmola "Cēsu Premium" paplašināšanā un jaunas alus šķirnes "Cēsu Premium Bohemian" izveidē investēti aptuveni 75 000 eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Agita Kārkliņa.

"Cēsu Premium" zīmols radīts 1999.gadā un pērn tā alus šķirnes sākts pildīt jaunas klases dizaina pintes pudelē. Šogad "premium" klases alus līnija, kurā ietilpst alus šķirnes "Cēsu Premium" un "Cēsu Premium Amber", papildinātas ar jaunu tumšā alus šķirni "Cēsu Premium Bohemian".

AS "Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone norādīja, ka Latvijā pieaug tumšā alus popularitāte un līdzīga tendence vērojama arī Baltijas valstīs, īpaši Lietuvā, kur tumšā alus tirgus ir gandrīz divas reizes lielāks nekā Latvijā. "Mēs redzam potenciālu tumšā alus tirgus attīstībai un šogad esam ieguldījuši alus zīmola "Cēsu Premium" attīstībā, alus baudītājiem piedāvājot jaunu tumšā alus šķirni," sacīja Sietiņsone.

Jaunais "Cēsu Premium Bohemian" alus pildīts pintes jeb 0,568 litru stikla pudelē, un tas tirdzniecības vietās pieejams no šā gada janvāra.

"Cēsu alus" apgrozījums 2016.gadā bija 47,314 miljoni eiro, kas ir par 6,1% vairāk nekā 2015.gadā, bet peļņa - 2,785 miljoni eiro, kas ir par 16,9% vairāk nekā gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

AS "Cēsu alus" dibināta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 8,31 miljoni eiro. Uzņēmuma 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam "Olvi Ooj".