"Tele2 Shared Service Center" darbībā prioritāte būs "Tele2" pamatbiznesa apkalpošana

Rīga, 10.janv., LETA. Mobilo sakaru operatora "Tele2" grupu apkalpojošā informācijas tehnoloģiju (IT), telekomunikāciju un finanšu pārvaldības dalīto pakalpojumu centra "Tele2 Shared Sevice Center" ("Tele2 SSC") darbībā tiks veiktas pārmaiņas, par prioritāti izvirzot "Tele2" pamatbiznesa apkalpošanu, aģentūru LETA informēja "Tele2 SSC" pārstāvji.

Uzņēmuma vadītājs Kims Leandersons aģentūrai LETA sacīja, ka "Tele2 SSC" turpinās pildīt funkcijas finanšu, IT, tīklu vadības, klientu apkalpošanas un produktu vadības jomās. "Lielu daļu no IT jomas pienākumiem "Tele2" grupa nodos ārpakalpojumu sniedzējiem, taču "Tele2 SSC" pārziņā paliks paši svarīgākie un nozīmīgākie amati, kas ir nepieciešami "Tele2" izvirzīto uzņēmuma mērķu sasniegšanai," sacīja Leandersons.

Pārmaiņu laikā 285 no vairāk nekā 600 esošajiem "Tele2 SSC" darbiniekiem tiks aicināti turpināt savu karjeru pie "Tele2" izvēlētiem stratēģiskajiem partneriem. Uzņēmuma pārstāvji arī uzsvēra, ka pārmaiņu dēļ darbinieki netiks atlaisti, tie saglabās līdzšinējo atalgojumu un visus darba nosacījumus, kas minēti esošajos darba līgumos.

Pašlaik "Tele2" uzsāk četru mēnešu pārejas posmu un partneru apmācību periodu, kas beigsies maijā, kad darbinieki būs ieguvuši nepieciešamās zināšanas, lai veiksmīgi pildītu jaunos pienākumus.

Izmaiņas stāsies spēkā pēc pārejas perioda, 2018.gada 1.maijā.

SIA "Tele2 Shared Service Center" nodarbojas ar telekomunikāciju pakalpojumu uzskaites sistēmu saistīto ekspluatācijas un uzturēšanas pakalpojumu sniegšanu "Tele2" grupas uzņēmumiem. Uzņēmums pilnībā pieder Zviedrijā reģistrētajai "Tele2 Sverige Aktiebolag".

Uzņēmuma apgrozījums 2016.gadā bija 19,985 miljoni eiro, kas ir par 19,1% vairāk, nekā 2015.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa augusi par 26,9% un bija 776 653 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.