"Narvesen" rīkos jauniešu motivācijas programmai "MOT. Izvēlies drosmi!" veltītu akciju

Rīga, 1.dec., LETA. Mazumtirdzniecības tīkls "Narvesen" nākamnedēļ rīkos jauniešu motivācijas programmai "MOT. Izvēlies drosmi!" veltītu akciju, aģentūru LETA informēja pasākuma organizatoru pārstāvji.

Akcijas laikā, tirdzniecības centrā "Galerija Centrs" esošajā "Narvesen" veikalā programmas "MOT" vēstneši - velosportists Toms Alsbergs, ultramaratoniste Alma Vītola un vieglatlēte, olimpiete un Latvijas rekordiste 10 kilometru un 20 kilometru distanču soļošanā Agnese Pastare uz dažām stundām kļūs par "Narvesen" pārdevējiem. Visa tirdzniecības laikā gūtā peļņa tiks pievienota ziedojumiem motivācijas nodarbību turpmākajai attīstībai Latvijas skolās.

Akcija norisināsies pirmdien, 4.decembrī, no plkst.13 līdz plkst.15 veikalā "Narvesen", tirdzniecības centrā "Galerija Centrs", Audēju ielā 16. Pasākumā piedalīsies arī "Narvesen" pārvaldošā uzņēmuma SIA "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Katrīna Judovica un biedrības "MOT Latvija" vadītāja Ilze Paidere-Staķe.

Akcijas norise atzīmēs laiku, kad pirms 20 gadiem tika atvērta pirmā "Narvesen" tirdzniecības vieta, ko tolaik atklāja tieši "Galerijā Centrs".

"MOT. Izvēlies drosmi!" ir interaktīva un iedvesmojoša motivācijas programma 7.–9.klašu skolēniem, kas 12 nodarbību ciklā trīs mācību gadu garumā jauniešus motivē strādāt savu mērķu piepildīšanai, drosmi rūpēties par līdzcilvēkiem un noteikt prioritātes dzīvē. Nodarbības vada 35 brīvprātīgi treneri, kuru vidū ir gan skolotāji un psihologi, gan uzņēmēji un citu profesiju pārstāvji.

Programmu iespējams atbalstīt līdz pat gada beigām, ziedojot naudu "Narvesen" veikalu ziedojumu kastītēs visā Latvijā. Vairāk informācijas par programmu iespējams iegūt "MOT" mājaslapā.

LETA jau vēstīja, ka "Narvesen" pārvaldošā uzņēmuma SIA "Narvesen Baltija" apgrozījums pērn bija 60,277 miljoni eiro, kas ir par 0,2% vairāk nekā 2015.gadā, bet uzņēmuma peļņa pērn bija 2,831 miljons eiro, kas ir samazinājums par 15,6%, liecina "Firmas.lv" informācija.

"Narvesen Baltija" pamatdarbība ir zīmola "Narvesen" vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība 250 tirdzniecības vietās. Patlaban visas "Narvesen" tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.

"Narvesen Baltija" reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. "Narvesen Baltija" pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Servicehandel". "Narvesen" iekļauts "Reitan" uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".