Pasažieru pārvadātāja "Cata" apkalpoto maršrutu autobusos biļeti var iegādāties, norēķinoties ar bankas karti

Rīga, 28.nov., LETA. Uzlabojot pasažieru ērtības un pārvadājumu kvalitāti, Cēsu novada pasažieru pārvadātājas AS "Cata" apkalpoto maršrutu autobusos iedzīvotāji var iegādāties biļeti braucienam, maksājot ar jebkuras bankas izsniegtu norēķinu karti, tostarp arī ar bezkontakta karti, aģentūru LETA informēja Autotransporta direkcijas pārstāve Zane Plone.

Patlaban bezskaidras naudas norēķini ir iespējami gandrīz visos "Cata" apkalpotajos reģionālajos maršrutos, bet šāda iespēja vēl netiek nodrošināta trīs apdzīvotu vietu maršrutos - Cēsu, Priekuļu un Siguldas maršrutos.

Bankas termināļu uzstādīšana "Cata" autobusos sākta 2017.gada septembrī, pakāpeniski palielinot transportlīdzekļu skaitu, kuros var maksāt ar bankas karti, un šobrīd bankas termināļi ir uzstādīti lielākajā daļā pārvadātāja rīcībā esošo autobusu.
  
"Cata" pasažieriem piedāvā iegādāties arī dažāda veida elektroniskās abonementa kartes, kas pielāgotas iedzīvotāju braukšanas paradumiem. Iegādājoties kādu no abonementa biļetēm, pasažieris saņems atlaidi no 10% līdz 20% apmērā.

"Cata" pērn strādāja ar 52 382 eiro lieliem zaudējumiem un apgrozījumu 11,27 miljonu eiro apmērā. Uzņēmumā strādā 431 darbinieks, vēsta "Firmas.lv". AS "Cata" dibināta 1991.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 1,416 miljoni eiro. Pārvadātājam "Cata" ir sešas filiāles, kas atrodas Limbažos, Ainažos, Siguldā, Saulkrastos, Ērgļos un Aizkrauklē.