"Hanzas maiznīcas" investējusi vairāk nekā 100 000 eiro jaunu produktu izstrādē

Rīga, 26.okt., LETA. AS "Hanzas maiznīcas" ir izstrādājusi jaunus produktus, kuru sastāvā vismaz 40% ir dārzeņi, investējot vairāk nekā 100 000 eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Kompānijā norādīja, ka izstrādāta jauna maizes līnija ar dārzeņiem, kurā ietilpst divi produkti - "Dārzeņu rikas" un "Dārzeņu tostermaize", kuru sastāvā vismaz 40% ir dārzeņu. "Produktu izstrādē tika investēti vairāk kā 100 000 eiro. Plānojam dārzeņu maizes atbalstam izveidot skolu programmu, kur interaktīvā veidā 3.-7.klašu skolēni tiks iepazīstināti ar dārzeņu nozīmi ikdienas uzturā," norādīja kompānijas pārstāvji, piebilstot, ka projekta investīcijas ir 10 000 eiro apmērā, ieskaitot iedzīvotāju un atsevišķi skolēnu aptaujas par dārzeņu lietošanu ikdienā izmaksas.

Kompānijā norādīja, ka uzņēmums aktīvi seko līdzi veselīguma tendencēm pasaulē un pakāpeniski tās ievieš Latvijā, kur iedzīvotājiem garšo dārzeņi.

Saskaņā ar "Hanzas maiznīcas" un pētījumu centra SKDS šogad septembrī veikto interneta aptauju par dārzeņu lietošanu uzturā, kurā piedalījās 1005 respondentu no Latvijas, iedzīvotāji labprāt uzturā lieto dārzeņus. Vairums jeb 96% aptaujas respondentu atzinuši, ka viņiem garšo dārzeņi. Tostarp 55% atzina, ka viņiem pat ļoti garšo dārzeņi. Saskaņā ar aptaujas datiem dārzeņi negaršo tikai 4% respondentu.

Vairāk dārzeņi garšo sievietēm - 68% respondentu, bet mazāk vīriešiem - 42% vīriešu kārtas respondentu ir atbildējuši, ka viņiem garšo dārzeņi.

Jau ziņots, ka, saskaņā ar "Firmas.lv" datiem, "Hanzas maiznīcas" pagājušajā gadā strādāja ar 16,093 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 14,7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi pieauguši par 5,1% un bija 907 000 eiro.

"Hanzas maiznīcas" īpašnieks Somijas uzņēmums "Vaasan", kurš ir starptautiskā Zviedrijas koncerna "Lantmännen ek. för" sastāvdaļa. Pašlaik "Hanzas maiznīcas" piedāvā apmēram 40 dažādu svaigās maizes produktu.