Mediju uzņēmuma "Media 360" apgrozījums pērn trīskāršojās

Rīga, 15.jūn., LETA. Mediju uzņēmuma SIA "Media 360", kas atbild par SIA "Lattelecom" televīzijas kanālu "TV360" un "STV Pirmā" satura veidošanu, apgrozījums pērn bija 2,295 miljoni eiro, kas ir 3,4 reizes vairāk nekā 2015.gadā, savukārt tās zaudējumi pieauga par 25,7%, sasniedzot 465 242 eiro, liecina informācija "Firma.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmuma vadība pērn turpināja attīstīt 2015.gadā aizsāktos virzienus - televīzijas programmu izstrādi un apraidi, starpniecību reklāmas izvietošanu masu informācijas līdzekļos un kinofilmu, video filmu un televīzijas programmu producēšanu.

Aizvadītajā gadā uzņēmums no SIA "Lattelecom BPO" iegādājās 1188 pakalpojumu biznesa līniju.

Atbilstoši ziņojumam, pērn tika veiktas arī izmaiņas uzņēmuma valdē - aizvadītā gada 17.novembrī no amata tika atbrīvots "Media 360" valdes loceklis Arvils Kupris, kura vietā šā gada 1.janvārī iecelta Dace Ponoramova-Bunte.

Pērn uzņēmums aizvadīja otro gadu televīzijas satura veidošanas un reklāmas biznesa jomās, taču tas kopumā bija sestais "Media 360" darbības gads.

Vadība informē, ka 2016.gadā uzņēmums samaksājis 146 000 eiro dažādos nodokļos, ņemot vērā saņemtās nodokļu atmaksas. Tāpat, iegādājoties 1188 biznesa līniju, tika veikti kapitālieguldījumi 918 000 eiro apmērā.

Atbilstoši ziņojumam, pērn TV satura nozarē jaunie tirgus dalībnieki - "Rīga TV24", "360TV" un "STV Pirmā" - turpināja investēt satura izveidē un savu tirgus pozīciju nostiprināšanā. Tirgū ienāca jauns dalībnieks - TV kanāls "TNT" no Krievijas, piesaistot auditoriju no citiem krievu valodā raidošiem kanāliem. Kopumā tirgū turpinājās auditorijas fragmentācija starp TV kanāliem, mazajiem kanāliem pakāpeniski piesaistot lielāku skatītāju uzmanību un mazinot lielo kanālu reitingus.

Uzņēmuma vadība nākotnē plāno attīstīt uzņēmuma esošos darbības virzienus.

SIA "Media 360" 2015.gadā strādāja ar 671 576 eiro apgrozījumu un zaudējumiem 370 013 eiro apmērā.

SIA "Media 360" nodarbojas ar televīzijas satura veidošanu TV kanāliem "360TV" un "STV Pirmā" gan "Lattelecom" televīzijā, gan piedāvājot to arī citu operatoru klientiem, liecina informācija "Lattelecom" mājas lapā. Tāpat uzņēmums caur "Lattelecom" interaktīvo TV, kā arī pārstāvētajiem "Fox", "Fox Life", "National Geographic" un "Nickelodeon" TV kanāliem īsteno reklāmas biznesu. "Media 360" reklāmas pārdošanas biznesa portfeli no 2016.gada papildinājis arī kanāls "Rīga TV24".

SIA "Media 360" dibināts 2010.gadā un tā pamatkapitāls ir 2,5 miljoni eiro. Uzņēmums 100% pieder SIA "Lattelecom Technology", liecina informācija "Firmas.lv".