Internetveikala "Top Shop" pārvaldītāja apgrozījums pērn pieauga par 29,3%

Rīga, 5.jūn., LETA. Mājsaimniecības, sporta un veselības preču tirgotājas SIA "Studio Moderna", kas darbojas ar zīmolu "Top Shop", apgrozījums pērn bija 18,912 miljoni eiro, kas ir pieaugums par 29,3%, bet peļņa pērn sasniedza 576 700 eiro, kas ir par 4,3 reizēm vairāk nekā 2015.gadā, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 14,627 miljoni eiro, bet peļņa - 134 063 eiro.

Vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma pieaugums pērn galvenokārt saistīts ar vairumtirdzniecības lojalitātes programmu.

Šogad uzņēmuma vadība paredz stabilu turpmāko attīstību, realizācijas apjomu pieaugumu tirdzniecībā pa pastu pēc pasūtījuma un mazumtirdzniecībā veikalos, ko nodrošina uzņēmuma mārketinga stratēģija.

Vairumtirdzniecībā šogad tiek prognozēts kritums, kas ir saistīts ar lojalitātes kampaņu partneru un produktu portfeļa izmaiņu. Ja nemazināsies patērētāju pirktspēja, uzņēmums šogad paredz sekmīgu darbību, norādīts vadības ziņojumā.

SIA "Studio Moderna" dibināta 2003.gada 31.janvārī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 4200 eiro. "Studio Moderna" pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai "Studio Moderna Holdings B.V.".