Vides reklāmas aģentūras "JCDecaux Latvija" apgrozījums pērn pieauga līdz 4,179 miljoniem eiro

Rīga, 25.maijs, LETA. Vides reklāmas aģentūras SIA "JCDecaux Latvija" apgrozījums pērn pieauga par 10,6% un bija 4,179 miljoni eiro, savukārt pretēji zaudējumiem gadu iepriekš, tās peļņa bija 82 214 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmums 2016.gada beigās veica konstrukciju tehniskās dokumentācijas jeb projektu atjaunošanu, kā ietvaros tika pārvietotas konstrukcijas atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem, kas regulē reklāmu izvietojumu gar brauktuvēm.

Tāpat reklāmas aģentūra pērn veica konstrukciju tīkla optimizāciju, būtiski uzlabojot konstrukciju novietojumu, kas savukārt ļauj aptvert lielāku kontaktu skaitu esošajā tīklā.

Atbilstoši ziņojumam, lai atspoguļotu šīs izmaiņas pārdošanas un mārketinga materiālos, tika attīstīta un papildināta vides reklāmas pētījumu sistēma "Outdoor Impact". Uzņēmums kopā ar nozares pārstāvjiem to 2013.gadā ieviesa tirgū.

"Outdoor Impact" ir vides reklāmas auditorijas mērījumu sistēma, kas vides reklāmas plānotājiem un pircējiem piedāvā rādītājus un faktus, kas padara vides reklāmas pielīdzināmu citiem reklāmas mediju veidiem. Datu pieejamība un precizitāte būtiski palielina vides reklāmas konkurētspēju Latvijas reklāmas tirgū.

Ziņojumā norādīts, ka uzņēmums ir izstrādājis un piemēro ikdienas darbā ilgtermiņa stratēģiju apkārtējās piesārņojuma ietekmes samazināšanai, kas ietver 100% papīra plakātu nodošanu otrreizējai pārstrādei, atkritumu šķirošanu birojā un noliktavā, īpaši papīru.

Uzņēmuma vadība 2017.gadā turpinās darbu pie vides reklāmas stendu nomaiņas un tehniskās kvalitātes uzlabošanas. Tāpat ir plānots pakāpeniski nomainīt vecās pieturvietas pret Normana Fostera dizaina pieturvietām Rīgas pilsētā.

"JCDecaux Latvija" 2015.gadā strādāja ar 3,780 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 82 214 eiro apmērā.

"JCDecaux Latvija" ir vides reklāmas operators Latvijā un pārstāv pasaules lielāko vides reklāmas uzņēmumu "JCDecaux".

SIA "JCDecaux Latvija" dibināta 1996.gadā un tās pamatkapitāls ir 1,075 miljoni eiro. Tās vienīgais īpašnieks ir Francijas uzņēmums "JCDecaux Europe Holding".