Reklāmas aģentūras "VIA Media" apgrozījums pērn - 5,819 miljoni eiro

Rīga, 24.apr., LETA. SIA "Reklāmas aģentūra "VIA Media"" apgrozījums pērn bija 5,819 miljoni eiro, kas ir par 26% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt tās peļņa samazinājās par 33% un bija 43 215 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka 2016.gads uzņēmumam bijis veiksmīgāks nekā cerēts, jo ar uzlabotiem cenu piedāvājumiem izdevās kāpināt uzņēmuma apgrozījumu, iegūstot jaunus klientus. Tomēr asie konkurences apstākļi nedaudz samazinājuši neto peļņu, kas galvenokārt tiek attiecināts uz darba izmaksu pieaugumu, kas radies palielinoties darbinieku skaitam.

"VIA Media" pērn attīstīja jaunu pakalpojumu klāstu - tiešsaistes aptaujas, mārketinga modeļu attīstīšanu, atpazīstamības mērījumus un citus pakalpojumus. Pēc uzņēmuma vadības domām, jauno pakalpojumu izveidi sekmējis "VIA Media" spēcīgais pētnieciskais sastāvs, kurā ir darbinieki ar lielu pieredzi socioloģisko aptauju veikšanā.

Atbilstoši ziņojumam, "VIA Media" galvenais uzdevums 2017.gadā ir turpināt veicināt apgrozījuma pieaugumu, tajā pašā laikā rūpējoties par to, lai vairāk nekristos peļņas rādītāji. Ņemot vērā pašreizējo situāciju, uzņēmuma vadība prognozē, ka šogad "VIA Media" apgrozījumam būtu jāpieaug 8% robežās.

"Reklāmas aģentūra "VIA Media"" 2015.gadā strādāja ar 4,615 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 64 517 eiro apmērā.

"Reklāmas aģentūra "VIA Media"" reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2845 eiro un tā 100% daļas pieder Igaunijas kompānijai "AGE Com" OU. Reklāmas aģentūras vienīgais valdes loceklis ir Ansis Štāls.