Mediju aģentūras "Media House" apgrozījums pērn sasniedzis 7,422 miljonus eiro

Rīga, 24.apr., LETA. Mediju aģentūras SIA "Media House" apgrozījums pērn sasniedzis 7,422 miljonus eiro, kas ir par 20,3% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt tās peļņa gandrīz dubultojās un bija 147 017 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmuma darbība 2016.gadā vērtējama kā ļoti veiksmīga, jo tā finansiālais stāvoklis bija stabils un tā finansiālie rādītāji, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, liecina par izaugsmi. Par galvenajiem uzņēmuma apgrozījuma pieauguma iemesliem tiek minēta stabila komanda un jauni reklāmas risinājumi, kas palīdzēja apgrozījuma kopējam apmēram pārsniegt 2016.gada reklāmas tirgus izaugsmi, kuras apmērs bija no 3% līdz 5%.

Sekojot reklāmas tirgus tendencēm un prognozēm par reklāmas tirgus attīstību pasaulē, "Media House" vadība 2017.gadā plāno attīstīt interneta reklāmu un investēt interneta reklāmas risinājumu attīstībā.

Atbilstoši ziņojumam, uzņēmuma vadība kā prioritāti pētniecības jomā 2017.gadā ir izvirzījusi lielo datu apjomu analīzi, jo straujā interneta reklāmas attīstība Latvijā un pasaulē radījusi nepieciešamību izprast cilvēku uzvedību interneta vidē.

"Media House" 2015.gadā strādāja ar 6,172 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 95 064 eiro apmērā.

SIA "Media House" reģistrēta 1994.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2845 eiro. "Media House" kapitāldaļas pieder Igaunijā reģistrētajai "AGE Com OU".

SIA "Media House" vienīgais valdes loceklis ir Domas Ūselis.