Tūrisma kompānijas "VIA Hansa Tours" apgrozījums pērn pieaug par 29% - līdz 11,593 miljoniem eiro

Rīga, 21.apr., LETA. Tūrisma kompānijas "VIA Hansa Tours" apgrozījums pērn pieaudzis līdz 11,593 miljoniem eiro, kas ir par 29% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt tās peļņa bija sešas reizes lielāka nekā gadu iepriekš - 342 575 eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotais uzņēmuma gada finanšu pārskats.

Tūrisma kompānijas vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmuma saimnieciskā darbība pērn bijusi veiksmīga, kam par iemeslu norādīts tas, ka "VIA Hansa Tours" katru gadu izvērtē gan ekonomiskos, gan kvalitātes rādītājus, kā arī situāciju uzņēmumam stratēģiski svarīgajos mērķa tirgos. Tas tiek darīts, lai nostiprinātu savas pozīcijas un esošās iestrādes attiecībās ar klientiem un pakalpojumu sniedzējiem, tādējādi spējot nodrošināt individuālu pieeju katram atsevišķam partnerim un katrai konkrētai situācijai.

Pērn "VIA Hansa Tours" turpināja attīstīt un paplašināt jau esošos produktus, papildināja piedāvāto galamērķu klāstu, kā arī izstrādāja jaunas produktu līnija un zīmolus, akcentējot produktus viesmīlības jomā, tos aktīvi reklamējot un virzot tirgū.

Ziņojumā teikts, ka uzņēmums 2016.gadā saglabāja jau tradicionālos Eiropas un Skandināvijas tirgus. Tāpat uzņēmums pastiprinātu uzmanību veltīja aizjūras tirgiem pasaules vadošajās attīstības valstīs, kuros joprojām vērojama nepārtraukta ekonomiskā augšupeja

Līdz ar pozitīvajām tendencēm tūrisma nozarē, uzņēmums pērn pastiprinātu uzmanību pievērsa arī katra uzņēmuma iekšējam segmentam, savus resursus racionāli koncentrējot uzņēmuma stratēģiskā mērķa sasniegšanai - saglabāt savas līderpozīcijas tirgū.

Atbilstoši ziņojumam, līdz ar pieaugošo korporatīvās sociālās atbildības nozīmīgumu, uzņēmums 2017.gadā plāno stiprināt tā sociālās atbildības iestrādes, pastiprināti strādājot ar uzņēmuma iekšējo komunikāciju un atbildību pret darbiniekiem, tādējādi ar savu darbību apliecinot sevi kā sociāli atbildīgu un ilgtspējīgu uzņēmumu.

Tāpat "VIA Hansa Tours" plāno strādāt pie savas atpazīstamības un konkurētspējas palielināšanas, piedaloties tūrisma industrijas rīkotajās izstādēs un individuālās vizītēs, kā arī apgūstot Eiropas Savienības līdzfinansējumu.

Uzņēmuma vadība ziņojumā norāda, ka 2017.gadā "VIA Hansa Tours" prognozējams pieaugums, jo pēdējo gadu laikā tūrisma kompānijai ir izdevies ne tikai stabilizēt biznesu, bet arī mērķtiecīgu tirgus izzināšanu un attiecīgu rīcību nodrošināt biznesa attīstību. Tāpat joprojām stratēģiski svarīgi uzņēmumam būs tradicionālie Eiropas tirgi, īpaši Vācija, kā arī aizjūtas tirgi, tostarp Latīņamerikas valstis. Straujš pieaugums turpmāk tiek prognozēts no Āzijas tirgiem, īpaši Ķīnas un Taivānas, kuru apgūšanā "VIA Hansa Tours" piesaista papildus resursus.

Balstoties uz iepriekšējo gadu pārdošanas rezultātiem un to analīzi, tūrisma kompānijas vadība paredz, ka šogad atpūtas biznesā sagaidāms straujāks pieaugums. Tāpat arī konferenču un motivējošo ceļojumu biznesā pārdošanas rezultāti liecina par nozīmīgu pieaugumu.

Kā norādīts "VIA Hansa Tours" ziņojumā, ņemot vērā tiešsaistes rezervāciju straujo virzību tirgū, uzņēmums plāno turpināt un stiprināt jau esošās iestrādes tiešsaistes rezervāciju nodrošināšanai, aktivizēšanai un pārdošanas rezultātu palielināšanai, pastiprināti strādājot gan pie esošās sistēmas uzlabojumiem, gan piedāvāto pakalpojumu klāsta paplašināšanas, kā arī jaunu partneru piesaistes.

Tāpat tūrisma kompānija 2017.gadā paredz palielināt uzņēmuma mārketinga budžetu, lai nodrošinātu intensīvāku komunikāciju un uzņēmuma produktu virzību tirgū, pozīciju nostiprināšanu jau apgūtajos tirgos, kā arī pastiprinātu uzņēmuma konkurētspēju tirgos, kuri atbilstoši uzņēmuma perspektīvai varētu būt stratēģiski svarīgi.

"VIA Hansa Tours" 2015.gadā strādāja ar 8,985 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 56 506 eiro apmērā.

SIA "Via Hansa Tours" dibināta 1993.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 188 577 eiro. Tās īpašnieks ir Dānijā reģistrētā "Via Hansa Holding", liecina "Firmas.lv" informācija.