"Laima" investē 1,6 miljonus eiro ražošanas iekārtās un jaunā zīmolā "Gourmet"

Rīga, 4.okt., LETA. Saldumu un uzkodu ražotājs "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" uzņēmumā "Laima" investējis 1,6 miljonus eiro jaunās konfekšu ražošanas iekārtās, palielinot ražošanas kapacitāti vietējam un eksporta tirgum, aģentūru LETA informēja uzņēmuma komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Viņa norādīja, ka līdz ar ieguldījumiem jaunajās iekārtās "Laima" sāk ražot jaunas koncepcijas konfekšu kolekciju "Gourmet", kuru plānots piedāvāt arī eksportam.

"Jaunās iekārtas nodrošina iespēju radīt konfektes ar pildījumiem, glazūrām un dekoriem, kurām līdzvērtīgas līdz šim varēja izgatavot tikai ar rokām. "Gourmet" kolekciju veido divu veidu dāvanu kārbas un sveramās zemesriekstu šokolādes trifeles. Konfektes ražotas no tumšās šokolādes ar pildījumiem un atraktīvu veidolu, padarot tās līdzvērtīgas pasaules klases saldumu ražotāju sortimentam. Nākotnē plānots attīstīt šīs produkcijas eksportu," sacīja Mikša.

Patlaban "Laimas" produktu portfelī ir 250 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. "Laimas" produkcija tiek eksportēta uz 27 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu.

Jau vēstīts, ka norvēģu kompānija "Orkla" 2014.gada augustā iegādājās koncernu "NP Foods", bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā ar nosaukumu "Orkla Confectionery&Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" apvienoti uzņēmumā ar nosaukumu SIA "Orkla Foods Latvija".

"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus - "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi" un "Taffel". Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā tiek nodarbināti 1330 cilvēki.

Kā liecina "Firmas.lv" dati, "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā.

Šogad kompānija plāno turpināt ražošanas efektivitātes un kvalitātes uzlabošanas pasākumus, kā arī koncentrēties uz zīmolu produktu attīstīšanu, jaunu produktu zīmolu izstrādi un produktu sortimenta paplašināšanu.