Reklāmas aģentūras "Initiative Latvia" apgrozījums pērn sarūk par 5,3%

Rīga, 27.sept., LETA. Reklāmas aģentūra "Initiative Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 3,065 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka par 47,3% un bija 10 697 eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotais kompānijas gada finanšu pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmums strādā ar augstāku rentabilitāti nekā vidēji kompānijas reklāmas nozarē.

Kompānijas vadība norāda, ka "Initiative Latvia" ir ieviesusi ekonometriskās analīzes rīku Baltijas reģionā, kas ļauj kompānijai iegūt pārsvaru pār konkurentiem. Turpmākais mērķis ir šo rīku attīstīt un piesaistīt arvien vairāk ārējo klientu, kuriem ir svarīgi optimizēt un efektivizēt mārketinga investīcijas.

"Initiative Latvia" tuvāko gadu fokuss ir nostiprināt pozīcijas, kas saistīts ar vispārējo stagnāciju nozarē. Tāpat kompānija turpmākajā darbībā paredz vienmērīgu izaugsmi, kas bāzēta uz jaunu klientu piesaisti vietējā tirgū, kā arī jaunu klientu servisu ieviešanu tirgū, kas ļaus "Initiative Latvia" kļūt konkurētspējīgākiem salīdzinājumā ar citiem nozares spēlētājiem Latvijā. Īpašu uzsvaru kompānija plāno likt uz triju Baltijas aģentūru sadarbības stiprināšanu, kas ļaus būt ievērojami konkurētspējīgākiem salīdzinājumā ar citiem nozares spēlētājiem Latvijā.

2014.gadā kompānija strādāja ar 3,235 miljonu eiro apgrozījumu un 20 284 eiro peļņu.

"Initiative Latvia" ir reģistrēta 2010.gadā, un kompānijas apmaksātais pamatkapitāls ir 2800 eiro. "Initiative Latvia" pārstāv starptautisko komunikācijas aģentūru tīklu "IPG Mediabrands", kura sastāvā darbojas mediju aģentūras tīkls "Initiative".