Vides reklāmas materiālu izgatavotāja "WMT Baltic" apgrozījums pērn saruka par 11,5%

Rīga, 21.sept., LETA. Vides reklāmas materiālu izgatavošanas firma "WMT Baltic" pērn strādāja ar 5,468 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,5% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās 5,2 reizes un bija 13 700 eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka aizvadītais gads ir vērtējams kā stabils. "Neskatoties uz apgrozījuma kritumu Krievijas tirgū, pārskata gadā stabilizējās potenciālo pasūtītāju (pircēju) skaits visās Baltijas reģiona valstīs, kas saistīts ar reklāmas materiālu sortimenta palielināšanu un pieprasījuma pieaugumu," skaidro kompānijas vadība.

Kompānijas vadība arī norāda, ka 2016.gadā "WMT Baltic" plāno palielināt apgrozījumu vietējā tirgū un Baltijas valstīs. Sabiedrības turpmākā attīstība ir balstīta uz vietējā un ārējā tirgus izpēti, pakalpojumu sniegšanu un jaunu pakalpojuma veidu piedāvāšanu klientiem, lai noturētu jau esošos klientus un piesaistītu jaunus.

2014.gadā kompānija strādāja ar 6,177 miljonu eiro apgrozījumu un 71 453 eiro peļņu.

SIA "WMT Baltic" dibināta 1998.gadā. Tās pamatkapitāls ir 365 724 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

"WMT Baltic" īpašnieki ir Boriss Aleksejenko (50%), Dmitrijs Buhgolcs (30%) un Helmuts Ralfs Vustmans (20%), liecina "Firmas.lv" informācija.