Mediju aģentūras "Omnicom Media Group" apgrozījums pērn saruka par 23%

Rīga, 20.sept., LETA. Mediju aģentūra SIA "Omnicom Media Group" pērn strādājusi ar 6,446 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 23% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās divas reizes un bija 114 017 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka kopumā uzņēmuma finanšu rezultātus aizvadītajā gadā var novērtēt kā pozitīvus un uzņēmums turpmāk plāno paplašināt savu darbību - attīstīt radošo un digitālo mediju risinājumu jomu, piesaistīt jaunus klientus.

2015.gada peļņu plānots sadalīt dividendēs.

2014.gadā "Omnicom Media Group" strādāja ar 8,379 miljonu eiro apgrozījumu un 238 643 eiro peļņu.

SIA "Omnicom Media Group" reģistrēta 2006.gadā, un uzņēmuma pamatkapitāls ir 14 227 eiro. 66,32% SIA "OMG Latvia" daļu pieder "Omnicom Media Group Finland Oy", 13,68% - Henrijam Bukavam, 10,53% - Edgaram Skultem, 5,26% - Agnitai Vāverei un 4,21% - Ivo Strantem. "Omnicom Media Group" galvenie darbības virzieni ir visa veida reklāmas pakalpojumi, mediju plānošana un pirkšana, tirgus izpēte un analīze, masu pasākumu organizēšana un sabiedriski informatīvie pakalpojumi.

"Omnicom Media Group" ir divas meitassabiedrības - SIA "OMD Latvia" un "PHD Latvia".