"Ādažu čipsu" ražotājs ieguldījis 50 000 eiro izglītojošā programmā par sabalansētu uzturu

Rīga, 20.sept., LETA. Zīmola "Ādažu čipsi" ražotāja SIA "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (iepriekš "Latfood") ieguldījusi 50 000 eiro programmā ar mērķi izglītot interesentus par pareiza un sabalansēta uztura priekšrocībām, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Liene Skadiņa.

Uzņēmuma ražotnē Ādažos šodien atklāta pilnveidota izglītojošā uzturklase, kas tapusi sadarbībā ar uztura speciālisti Lāsmu Brenču, dizaineri Mareku Dombrovski, grafiti mākslinieku Vadimu Meikšānu un uzņēmumu AS "Aloja-Starkelsen".

Uzturklase tika izveidota 2010.gadā, lai informētu sabiedrību par veselīgu uzturu, kā arī papildus sniegtu iespēju uzzināt vairāk par čipsu ražotni un unikālo uzkodu ražošanas procesu.

Kopumā kopš klases izveidošanas to apmeklējuši 32 244 interesenti no visas Latvijas. Pagājušajā mācību gadā uzturklasi apmeklēja 6949 skolēni, bet šogad no janvāra līdz jūnijam - 3688 skolēni. Šajā mācību gadā ekskursijas tiks organizētas no 26.septembra pirmdienās, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās četras reizes dienā, plašāka informācija ir pieejama ražotnes mājaslapā.

Kā ziņots, patlaban "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" ar zīmolu "Ādažu čipsi" ieņem vairāk nekā 48% lielu tirgus daļu. Uzņēmuma produkcija ar zīmolu "Taffel" tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Skandināviju, ASV, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.

Saskaņā ar "Firmas.lv" datiem "Latfood" apgrozījums 2015.gadā bija 16,69 miljoni eiro salīdzinājumā ar 17,39 miljoniem iepriekšējā gadā, bet zaudējumi - 656 556 eiro salīdzinājumā ar 960 831 eiro peļņu 2014.gadā.

Jau vēstīts, ka norvēģu kompānija "Orkla" 2014.gada augustā iegādājās koncernu "NP Foods", savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot SIA "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir "Orkla Confectionery and Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA "Orkla Foods Latvija".

"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus - "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi" un "Taffel". Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā tiek nodarbināti 1330 cilvēki. "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā.