"Baltijas Mediju alianses" koncerna apgrozījums pērn pieaudzis par 12,3%

Rīga, 15.sept., LETA. Mediju koncerns "Baltijas Mediju alianse" pagājušajā gadā strādāja ar 21,14 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12,3% vairāk nekā 2014.gadā, savukārt koncerna peļņa bija 103 954 eiro pretēji zaudējumiem gadu iepriekš, liecina "Firmas.lv" publiskotais koncerna finanšu pārskats.

Uzņēmums "Baltijas Mediju alianse" pērn strādāja ar 15,704 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 15,4% vairāk nekā gadu iepriekš, turpretī uzņēmuma "Baltijas Mediju alianse" peļņa vairākkārt samazinājās un bija 1400 eiro.

"Baltijas Mediju alianses" vadības ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmums turpināja nodarboties ar tā pamatdarbību - reklāmas pakalpojumu sniegšanu. Kompānija pērn 13.februārī noslēdza reorganizāciju, kurā "Baltijas Mediju aliansei" pievienoja SIA "Portal.lv" ar mērķi likvidēt meitassabiedrību, kuras darbības rezultāts bija ikgadēji zaudējumi un kuras gadījumā cerību darbības uzlabošanai vairs nebija.

Kompānijas vadība, tāpat kā iepriekšējā gadā, centās arī samazināt ar TV programmu izplatīšanu saistītos izdevumus, izmantojot satelīta tehnoloģijas, un mēģināja izplatīt TV programmas caur virszemes sakaru līnijām. Kompānijas vadība centās samazināt arī citus izdevumus.

Uzņēmuma vadība norāda, ka rezultāti būtu citi, ja finansiālie ieguldījumi meitaskompāniju pamatkapitālā būtu novērtēti, ņemot vērā šo kompāniju darbības rezultātus un pašu kapitāla stāvokli. Tomēr korekcijas nav veiktas, jo ir vērojama pozitīva tendence - ja iepriekšējā gadā meitaskompāniju kopējais finansiālās darbības rezultāts bija 425 578 eiro zaudējumi, tad šogad tā ir peļņa 178 985 eiro apmērā. Līdz ar to mātessabiedrības vadība uzskata, ka ekonomiskā situācija sāk uzlaboties un meitasuzņēmumi savā darbībā sasniegs peļņu, kura uzlabos pašu kapitālu.

Kompānijas vadība arī uzskata, ka uzņēmumam ir potenciāls turpināt savu darbību nākotnē.

2016.gadā "Baltijas Mediju alianses" vadība turpinās pievērst lielāku uzmanību kompānijas tēla uzlabošanai, kā arī plāno palielināt kopējo neto apgrozījumu no pamatdarbības par 10% un samazināt ar TV programmu izplatīšanu saistītus izdevumus, izmantojot satelīta tehnoloģijas.

2014.gadā "Baltijas Mediju alianses" holdings strādāja ar 18,829 miljonu eiro apgrozījumu un 21 460 eiro zaudējumiem. Savukārt uzņēmuma "Baltijas Mediju alianse" apgrozījums bija 13,614 miljoni eiro un peļņa - 74 090 eiro.

Mediju holdingā BMA ietilpst 11 struktūrvienības trīs Baltijas valstīs. Tas ir viens no lielākajiem mediju koncerniem Baltijā. BMA centrālais birojs atrodas Rīgā, bet pārstāvniecības - Viļņā un Tallinā. Būtiskāko ieņēmumu daļu veido trīs kompānijas darbības virzieni - reklāmas izvietošana televīzijā un presē, BMA pārstāvēto televīzijas kanālu izplatīšana ciparu un kabeļoperatoru maksas tīklos, kā arī ieņēmumi no izdevējdarbības. Starp BMA pārstāvētajiem medijiem ir TV kanāla "Pirmais Baltijas kanāls" trīs versijas (katrā Baltijas valstī sava), "REN TV Baltic/Estonia/Lietuva", "Pirmais Baltijas muzikālais kanāls", "NTV Mir Baltic/Lietuva/Estonia", kā arī nedēļas laikraksti "MK Latvija" un "MK Igaunija".