"Hotel Jūrmala Spa" apgrozījums pērn sarūk par 3,7% saistībā ar Krievijas rubļa vērtības kritumu un "Jaunā viļņa" aiziešanu

Rīga, 5.sept., LETA. Viesnīca "Hotel Jūrmala Spa" 2015.gadā apgrozījusi 5,073 miljonus eiro, kas ir samazinājums par 3,7% salīdzinājumā ar gadu iepriekš, kad "Hotel Jūrmala Spa" apgrozījums bija 5,266 miljoni eiro.

"Hotel Jūrmala Spa" peļņa 2015.gadā bijusi 2900 eiro, kas ir vairākkārt mazāk nekā gadu iepriekš.

2015.gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka Krievijas rubļa kursa kritums arī 2015.gadā ietekmēja Krievijas tūristu, kuru īpatsvars ir apmēram 40% no visa tūristu skaita, kas apmetās viesnīcā, pirktspēju. Šis faktors visvairāk ietekmēja pieprasījumu pēc skaistumkopšanas pakalpojumiem - apgrozījuma kritums 29%. Tāpat 2015.gadā Jūrmalu pameta festivāls "Jaunais vilnis", kas ietekmēja viesnīcas numuru vidējo cenu līmeni jūlijā un augustā. Līdz ar to par 11% samazinājās viesnīcas pakalpojumu apgrozījums.

Pērn, tāpat kā iepriekšējos divos gados, turpināja pieaugt pieprasījums pēc konferenču pakalpojumiem - apgrozījuma pieaugums par 21%, kas veicināja arī bāra un restorāna pakalpojumu pieaugumu par 15%.

Vadības ziņojumā teikts, ka 2016.gadā "Hotel Jūrmala Spa" galvenie darbības uzdevumi būs noturēt apgrozījumu iepriekšējā gada līmenī, palielināt viesnīcas noslodzes pieaugumu par 2% un uzlabot pakalpojumu pārdošanu viesnīcas iekšienē.

"Hotel Jūrmala Spa" dibināta 2004.gadā ar pamatkapitālu 2840 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. 95% daļu pieder Igaunijas uzņēmumam "Hotell Jurmala OU", bet 5% - "M.B.S. Osauhing".