"Cēsu alus" jaunā sidra zīmolā "Dārza sidrs" investē 70 000 eiro

Rīga, 12.maijs, LETA. AS "Cēsu alus" paplašinājusi uzņēmumā ražoto sidru sortimentu ar zīmolu "Dārza sidrs", jauninājumā ieguldot 70 000 eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmuma mārketinga daļas vadītāja Maija Vikmane.

"Dārza sidrs" ir dabīgs pussausais sidrs, kura gatavošanā izmantota raudzēta ābolu sula un dabīgi aromatizētāji no augļiem un ogām, tam nav pievienots cukurs. Tirdzniecībā pieejami trīs veidu sidri - ar ābolu, cidoniju un ērkšķogu garšu, kur alkohola saturs ir 5,5%.

"Latvijā šis segments turpina attīstīties un pieaug pieprasījums pēc dabīgiem, pussausiem sidra dzērieniem, kas īpaši pieprasīti ir vasaras sezonā," atzina Vikmane.

"Cēsu alus" vairāk nekā piecus gadus ir līderis sidra tirgū Latvijā, 2015.gadā aizņemot 42,80% no tirgus daļas pēc realizācijas apjomiem.

Kā ziņots, "Cēsu alus" 2014.gadā strādāja ar 46,85 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 5% samazinājums salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma peļņas samazinājums bijis 16% - no 1,81 miljona eiro 2013.gadā līdz 1,52 miljoniem 2014.gadā.

Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.

"Cēsu alus" produktu portfelī ir pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.

"Cēsu alus" pamatkapitāls ir 8,32 miljoni eiro. Uzņēmuma 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam "Olvi Ooj".